Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Volvo XC90 I (275) 2.5 T AWD (2012.10-2014.09) 209km » KD114 dolz
wybrany samochód: 
Volvo Xc90 I (275) 2.5 T Awd (2012.10-2014.09) 209km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD114 DOLZ

KD114 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu DOLZ
247.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

02KD011, 02KD012, 02KD706, 05KD083, 06KD042, 06KD043, S314

numer części:

KD114

producent:

DOLZ

Status produktu: Normalny
Ilość zębów193
Szerokość [mm]24,0
Liczba pasków1
Ciężar [kg]2,28
dla numeru artykułuS314

skład zestawu:
02KD011 Śruba koła pasowego
02KD012 Śruba koła pasowego
02KD706 Podkładka
05KD083 Pasek rozrządu
06KD042 Rolka napinająca paska rozrządu
06KD043 Rolka napinająca paska rozrządu
S314 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD114 DOLZ

Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146, 147, 156, 159, FIAT BRAVA, BRAVO I, BRAVO II, DOBLO, DOBLO/MINIVAN, IDEA, MAREA, MULTIPLA, PALIO, PUNTO 1.9D/2.4D 09.97-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD114 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD114 DOLZ:

Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam
Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.