Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 1.4 i (MFKFX, MFKFW, GJKFWB, GJKFWC, GFKFWC) (1996.07-2011.12) 75km » KD156 dolz
wybrany samochód: 
Citroën Berlingo / Berlingo First Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) 1.4 I (mfkfx, Mfkfw, Gjkfwb, Gjkfwc, Gfkfwc) (1996.07-2011.12) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD156 DOLZ

KD156 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu DOLZ
358.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

02KD018, 02KD030, 02KD031, 02KD051, 02KD052, 02KD502, 02KD507, 05KD107, 06KD038, 06KD106, 06KD107, 06KD108, A251

numer części:

KD156

producent:

DOLZ

Status produktu: Normalny
Ilość zębów160
Szerokość [mm]25,0
Liczba pasków1
Ciężar [kg]2,29
dla numeru artykułuA251

skład zestawu:
02KD018 Śruba koła pasowego
02KD030 Śruba koła pasowego
02KD031 Śruba koła pasowego
02KD051 Śruba koła pasowego
02KD052 Śruba koła pasowego
02KD502 Nakrętka
02KD507 Nakrętka
05KD107 Pasek rozrządu
06KD038 Rolka napinająca paska rozrządu
06KD106 Rolka napinająca paska rozrządu
06KD107 Rolka napinająca paska rozrządu
06KD108 Rolka napinająca paska rozrządu
A251 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD156 DOLZ

Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) pasuje do: AUDI A1, A3, SEAT IBIZA IV, IBIZA IV SC, VW CRAFTER 30-35, GOLF PLUS V, GOLF VI 2.0D/2.5D 05.03-05.15
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD156 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD156 DOLZ:

Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.