Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » KD156 dolz

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD156 DOLZ

KD156 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu DOLZ
385.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

02KD018, 02KD030, 02KD031, 02KD051, 02KD052, 02KD502, 02KD507, 05KD107, 06KD038, 06KD106, 06KD107, 06KD108, A251

numer części:

KD156

producent:

DOLZ

Ilość zębów 160
Szerokość [mm] 25,0
Liczba pasków 1
Ciężar [kg] 2,29
dla numeru artykułu A251

skład zestawu:
02KD018 Śruba koła pasowego
02KD030 Śruba koła pasowego
02KD031 Śruba koła pasowego
02KD051 Śruba koła pasowego
02KD052 Śruba koła pasowego
02KD502 Nakrętka
02KD507 Nakrętka
05KD107 Pasek rozrządu
06KD038 Rolka napinająca paska rozrządu
06KD106 Rolka napinająca paska rozrządu
06KD107 Rolka napinająca paska rozrządu
06KD108 Rolka napinająca paska rozrządu
A251 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD156 DOLZ

Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) pasuje do: AUDI A1, A3; SEAT IBIZA IV, IBIZA IV SC; VW GOLF PLUS V, GOLF VI 2.0D 05.03-05.15
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD156 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD156 DOLZ:

2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-23
 5/5
Polecam

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.