Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Citroën DS4 (NX_) 2.0 HDi / BlueHDi 135 (2011.09-2015.07) 136km » KD166 dolz
wybrany samochód: 
Citroën Ds4 (nx_) 2.0 Hdi / Bluehdi 135 (2011.09-2015.07) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD166 DOLZ

KD166 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu DOLZ
413.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

02KD015, 02KD510, 02KD511, 02KD709, 05KD109, 06KD157, 06KD158, 06KD159, A185

numer części:

KD166

producent:

DOLZ

Status produktu: Normalny
Ilość zębów148
Szerokość [mm]23
Liczba pasków1
dla numeru artykułuA185

skład zestawu:
02KD015 Śruba koła pasowego
02KD510 Nakrętka
02KD511 Nakrętka
02KD709 Podkładka
05KD109 Pasek rozrządu
06KD157 Rolka
06KD158 Rolka
06KD159 Rolka
A185 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD166 DOLZ

Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) pasuje do: AUDI A3, SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, VW EOS, GOLF PLUS V, GOLF V, JETTA III, PASSAT B6, TOURAN 2.0 05.03-11.10
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD166 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD166 DOLZ:

Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam
Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.