Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Porsche TAYCAN (Y1A) Performance Battery Plus (Y1AAA1) (2020-2023) 476km » KD167 dolz
wybrany samochód: 
Porsche Taycan (y1a) Performance Battery Plus (y1aaa1) (2020-2023) 476km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD167 DOLZ

KD167 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu DOLZ
234.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numery handlowe:

02KD044, 02KD505, 02WAP08, 05KD079, 06KD160, 06KD161, A186

numer części:

KD167

producent:

DOLZ

Status produktu: Normalny
Ilość zębów150
Szerokość [mm]23
Liczba pasków1
Ciężar [kg]2,62
dla numeru artykułuA186

skład zestawu:
02KD044 Śruba koła pasowego
02KD505 Nakrętka
02WAP08 Podkładka
05KD079 Pasek rozrządu
06KD160 Rolka
06KD161 Rolka
A186 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD167 DOLZ

Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) pasuje do: AUDI A3, A4 B5, A4 B6, A4 B7, A6 C5, SEAT EXEO, EXEO ST, SKODA SUPERB I, VW PASSAT B5.5 1.8 01.95-05.10
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD167 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD167 DOLZ:

Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam
Adam, Serock
2025-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.