Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Audi A6 C6 Avant (4F5) 3.0 TDI quattro (2005.03-2006.05) 225km » KD173T dolz
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 Avant (4f5) 3.0 Tdi Quattro (2005.03-2006.05) 225km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna + zestaw paska klinowego wielorowkowego KD173T DOLZ

KD173T Pompa wodna + zestaw paska klinowego wielorowkowego DOLZ
613.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

06KD169, C136, SKD173T

numer części:

KD173T

producent:

DOLZ

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]75,0
Szerokość [mm]26,0
Wysokość zabudowy42,8
Koło pasowe pompy wodnej - Ø [mm]129
Wysokość [mm]26,0
Tryb pracymechaniczne
Ciężar [kg]1,73

skład zestawu:
06KD169 Koło pasowe, pompa wodna
C136 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska klinowego wielorowkowego KD173T DOLZ

Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) pasuje do: CITROEN C4, C4 GRAND PICASSO I, C4 I, C4 PICASSO I, DS3, DS4, DS5, MINI (R56), (R57), (R58), (R59), CLUBMAN (R55) 1.4/1.6 10.06-03.17
numery OEM:
PEUGEOT      1201H8
PEUGEOT      120447
PEUGEOT      120448
PEUGEOT      120449
PEUGEOT      120453
PEUGEOT      120456
PEUGEOT      1206E8
PEUGEOT      1623096580
MINI      11517550484
MINI      11517648827
MINI      11518604888
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska klinowego wielorowkowego KD173T DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska klinowego wielorowkowego KD173T DOLZ:

2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-23
 5/5
Polecam

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.