Średnica [mm] | 75,0 | |
Szerokość [mm] | 26,0 | |
Wysokość zabudowy | 42,8 | |
Koło pasowe pompy wodnej - Ø [mm] | 129 | |
Wysokość [mm] | 26,0 | |
Tryb pracy | mechaniczne | |
Ciężar [kg] | 1,73 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska klinowego wielorowkowego KD173T DOLZ
PEUGEOT | 1201H8 | |
PEUGEOT | 120447 | |
PEUGEOT | 120448 | |
PEUGEOT | 120449 | |
PEUGEOT | 120453 | |
PEUGEOT | 120456 | |
PEUGEOT | 1206E8 | |
PEUGEOT | 1623096580 | |
MINI | 11517550484 | |
MINI | 11517648827 | |
MINI | 11518604888 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska klinowego wielorowkowego KD173T DOLZ w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska klinowego wielorowkowego KD173T DOLZ:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.