Średnica [mm] | 75,0 | |
Szerokość [mm] | 26,0 | |
Wysokość zabudowy | 42,8 | |
Koło pasowe pompy wodnej - Ø [mm] | 129 | |
Wysokość [mm] | 26,0 | |
Tryb pracy | mechaniczne | |
Ciężar [kg] | 1,73 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska klinowego wielorowkowego KD173T DOLZ
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
MINI, MINI CLUBMAN, MINI COUNTRYMAN, MINI coupe, MINI Roadster, MINI CLUB, MINI PACEMAN
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
11517550484, 11517648827, 11518604888
1201H8, 120447, 120448, 120449, 120453, 120456, 1206E8, 1623096580
PEUGEOT | 1201H8 | |
PEUGEOT | 120447 | |
PEUGEOT | 120448 | |
PEUGEOT | 120449 | |
PEUGEOT | 120453 | |
PEUGEOT | 120456 | |
PEUGEOT | 1206E8 | |
PEUGEOT | 1623096580 | |
MINI | 11517550484 | |
MINI | 11517648827 | |
MINI | 11518604888 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska klinowego wielorowkowego KD173T DOLZ w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska klinowego wielorowkowego KD173T DOLZ:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.