Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » KD181 dolz

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD181 DOLZ

502.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

05KD145, 05KD146, 06KD092, 06KD174, 06KD175, S210

numer części:

KD181

producent:

DOLZ

Ilość zębów 168
Ilość zębów 130
Szerokość [mm] 24
Liczba pasków 2
dla numeru artykułu S210

skład zestawu:
05KD145 Pasek rozrządu
05KD146 Pasek rozrządu
06KD092 Rolka napinająca paska rozrządu
06KD174 Rolka
06KD175 Rolka
S210 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD181 DOLZ

Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146, 147, 155, 156, SPIDER 2.0 03.95-03.10

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD181 ma zastosowanie do modeli samochodów

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

Numery OE Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD181 producenta DOLZ

numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD181 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD181 DOLZ:

Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.