Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Renault MASTER III Autobus (JV) 2.3 dCi 125 FWD (JV0C, JV0D, JV0H, JV0G, JV0J) (2011.02-???) 125km » M256 dolz
wybrany samochód: 
Renault Master Iii Autobus (jv) 2.3 Dci 125 Fwd (jv0c, Jv0d, Jv0h, Jv0g, Jv0j) (2011.02-???) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna M256 DOLZ

M256 Pompa wodna DOLZ
202.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

M256

producent:

DOLZ

Status produktu: Normalny
nr EAN8430632000123

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna M256 DOLZ

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: MERCEDES C (A205), C (C205), C T-MODEL (S205), C (W205), E T-MODEL (S212), GLC (C253), GLC (X253), S (W222, V222, X222) 1.6-Electric 08.09-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0005001700
MERCEDES-BENZ      0005002300
MERCEDES-BENZ      0005002586
MERCEDES-BENZ      0005002686
MERCEDES-BENZ      0005003000
MERCEDES-BENZ      0005003800
MERCEDES-BENZ      0005004200
MERCEDES-BENZ      2822007200
MERCEDES-BENZ      6512000002
MERCEDES-BENZ      6512004701
MERCEDES-BENZ      6512005101
MERCEDES-BENZ      6512006001
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna M256 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna M256 DOLZ:

Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Serock
2025-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.