Rodzaj korpusu | bez obudowy | |
Ilość zębów | 40 | |
nr EAN | 8430632151238 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna O123 DOLZ
ALFA ROMEO | 71739401 | |
ALFA ROMEO | 71751273 | |
ALFA ROMEO | 71753859 | |
ALFA ROMEO | 71769761 | |
BMW | 11518482744 | |
BMW | 11518637952 | |
FIAT | 71739401 | |
FIAT | 71751273 | |
FIAT | 71753859 | |
FIAT | 71769761 | |
OPEL | 1258226 | |
OPEL | 12585226 | |
OPEL | 12591894 | |
OPEL | 12624936 | |
OPEL | 12630084 | |
OPEL | 1334067 | |
OPEL | 1334075 | |
OPEL | 1334083 | |
OPEL | 1334154 | |
OPEL | 1334188 | |
OPEL | 1334282 | |
OPEL | 1334649 | |
OPEL | 24439798 | |
OPEL | 24461382 | |
OPEL | 24467301 | |
OPEL | 4804957 | |
OPEL | 4813567 | |
OPEL | 6334002 | |
OPEL | 6334042 | |
OPEL | 71739401 | |
OPEL | 9194747 | |
OPEL | 93170401 | |
OPEL | 93172718 | |
OPEL | 93178602 | |
OPEL | 93181118 | |
OPEL | 93195308 | |
SAAB | 12621284 | |
SAAB | 12630084 | |
SAAB | 24467301 | |
SAAB | 6334042 | |
SAAB | 93181118 | |
SAAB | 93195308 | |
VAUXHALL | 1258226 | |
VAUXHALL | 12585226 | |
VAUXHALL | 12591894 | |
VAUXHALL | 12624936 | |
VAUXHALL | 12630084 | |
VAUXHALL | 24439798 | |
VAUXHALL | 24461382 | |
VAUXHALL | 24467301 | |
VAUXHALL | 6334042 | |
VAUXHALL | 71739401 | |
VAUXHALL | 9194747 | |
VAUXHALL | 93170401 | |
VAUXHALL | 93172718 | |
VAUXHALL | 93178602 | |
VAUXHALL | 93181118 | |
VAUXHALL | 93195308 |
Zastosowanie Pompa wodna O123 DOLZ w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna O123 DOLZ:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.