Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Iveco DAILY II Autobus A 40-12 (95819311, 95819315, 95819317, 95819331) (1996.05-1999.05) 122km » O142 dolz
wybrany samochód: 
Iveco Daily Ii Autobus A 40-12 (95819311, 95819315, 95819317, 95819331) (1996.05-1999.05) 122km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna O142 DOLZ

O142 Pompa wodna DOLZ
101.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

O142

producent:

DOLZ

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,710
nr EAN8430632151429

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna O142 DOLZ

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: CHEVROLET CRUZE, TRAX, OPEL ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA G/KOMBI, ASTRA H, ASTRA H CLASSIC, ASTRA H GTC, ASTRA H/KOMBI, ASTRA J 1.7D 02.00-
numery OEM:
OPEL      1334073
OPEL      1334143
OPEL      1334180
OPEL      1334185
OPEL      1334198
OPEL      13386919
OPEL      55576752
OPEL      55587867
OPEL      6334019
OPEL      6334024
OPEL      92787175
OPEL      93182028
OPEL      97251178
OPEL      97307468
OPEL      98003100
VAUXHALL      1334073
VAUXHALL      1334143
VAUXHALL      13386919
VAUXHALL      55576752
VAUXHALL      55587867
VAUXHALL      92787175
VAUXHALL      93182028
VAUXHALL      97251178
VAUXHALL      97307468
VAUXHALL      98003100
CHEVROLET      98109416

Zastosowanie Pompa wodna O142 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna O142 DOLZ:

2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-23
 5/5
Polecam

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.