Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem rozrządu |
Liczba zębów 1 | 129 |
Szerokość 1 [mm] | 22 |
nr EAN | 8032747132760 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP1030-2 GRAF
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
INDICA, SAFARI, TELCOLINE, INDIGO, INDIGO MARINA, INDICA VISTA, INDIGO MANZA
55183446, 55183497, 55203785, 55204538, 55217612, 55221397, 55233759, 55271994, 55284051, 71753156, 71771599, 71776007
55183446, 55203785, 55204538, 55217612, 55221397, 55271994, 55284051, 71753156, 71776007
55183446, 55183497, 55203785, 55204538, 55217612, 55221397, 55233759, 55271994, 71753156, 71776007
1353439, 1581511, 1590748, 2006487, 71753156, 9S516K255AA
ALFA ROMEO | 55183446 | |
ALFA ROMEO | 55183497 | |
ALFA ROMEO | 55203785 | |
ALFA ROMEO | 55204538 | |
ALFA ROMEO | 55217612 | |
ALFA ROMEO | 55221397 | |
ALFA ROMEO | 55233759 | |
ALFA ROMEO | 55271994 | |
ALFA ROMEO | 71753156 | |
ALFA ROMEO | 71776007 | |
CHRYSLER | 55204538 | |
CHRYSLER | 55221397 | |
CHRYSLER | 55271994 | |
FIAT | 55183446 | |
FIAT | 55183497 | |
FIAT | 55203785 | |
FIAT | 55204538 | |
FIAT | 55217612 | |
FIAT | 55221397 | |
FIAT | 55233759 | |
FIAT | 55271994 | |
FIAT | 55284051 | |
FIAT | 71753156 | |
FIAT | 71771599 | |
FIAT | 71776007 | |
FORD | 1353439 | |
FORD | 1581511 | |
FORD | 1590748 | |
FORD | 2006487 | |
FORD | 71753156 | |
FORD | 9S516K255AA | |
LANCIA | 55183446 | |
LANCIA | 55203785 | |
LANCIA | 55204538 | |
LANCIA | 55217612 | |
LANCIA | 55221397 | |
LANCIA | 55271994 | |
LANCIA | 55284051 | |
LANCIA | 71753156 | |
LANCIA | 71776007 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP1030-2 GRAF w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP1030-2 GRAF:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.