Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem rozrządu |
Liczba zębów 1 | 141 |
Szerokość 1 [mm] | 30 |
nr EAN | 8032747217528 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP1355-3 GRAF
AUDI | 038 120 011H | |
AUDI | 038 120 011HX | |
AUDI | 038 121 011G | |
AUDI | 038 121 011H | |
AUDI | 038 121 011HX | |
AUDI | 038 121 011J | |
AUDI | 038 121 011K | |
AUDI | 038 121 011KX | |
AUDI | 03G 198 119 | |
CHRYSLER | 68000693AA | |
CHRYSLER | 68000693AB | |
CHRYSLER | 68000693AC | |
CHRYSLER | 68001309AA | |
DODGE | 68000693AA | |
DODGE | 68000693AB | |
DODGE | 68000693AC | |
DODGE | 68001309AA | |
FORD | 1310015 | |
FORD | 1457395 | |
MITSUBISHI | MN980100 | |
MITSUBISHI | MN980101 | |
MITSUBISHI | MN980104 | |
MITSUBISHI | MN980107 | |
MITSUBISHI | MN980134 | |
MITSUBISHI | MN980266 | |
SEAT | 038 120 011H | |
SEAT | 038 120 011HX | |
SEAT | 038 121 011G | |
SEAT | 038 121 011H | |
SEAT | 038 121 011J | |
SEAT | 038 121 011K | |
SEAT | 038 121 011KX | |
SEAT | 03G 198 119 | |
SKODA | 038 120 011H | |
SKODA | 038 120 011HX | |
SKODA | 038 121 011G | |
SKODA | 038 121 011H | |
SKODA | 038 121 011HX | |
SKODA | 038 121 011J | |
SKODA | 038 121 011K | |
SKODA | 038 121 011KX | |
SKODA | 03G 198 119 | |
VOLKSWAGEN | 038 120 011H | |
VOLKSWAGEN | 038 120 011HX | |
VOLKSWAGEN | 038 121 011G | |
VOLKSWAGEN | 038 121 011H | |
VOLKSWAGEN | 038 121 011HX | |
VOLKSWAGEN | 038 121 011J | |
VOLKSWAGEN | 038 121 011K | |
VOLKSWAGEN | 038 121 011KX | |
VOLKSWAGEN | 03G 198 119 | |
JEEP | 68001309AA |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP1355-3 GRAF w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP1355-3 GRAF:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.