
| Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem rozrządu |
| Liczba zębów 1 | 137 |
| Szerokość 1 [mm] | 19 |
| nr EAN | 8032747064870 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP603-2 GRAF
| SEAT | 030 121 005N | |
| SEAT | 030 121 005NV | |
| SEAT | 030 121 005NX | |
| SEAT | 030 121 005T | |
| SEAT | 030 121 005TX | |
| SEAT | 030 121 008D | |
| SEAT | 030 121 008DX | |
| SEAT | 030 121 008J | |
| SEAT | 030 121 008K | |
| SEAT | 032 198 119 | |
| SEAT | 6K0 198 001D | |
| SKODA | 030 121 005N | |
| SKODA | 030 121 005NV | |
| SKODA | 030 121 005NX | |
| SKODA | 030 121 005T | |
| SKODA | 030 121 005TX | |
| SKODA | 030 121 008D | |
| SKODA | 030 121 008DX | |
| SKODA | 030 121 008J | |
| SKODA | 030 121 008K | |
| SKODA | 032 198 119 | |
| SKODA | 6K0 198 001D | |
| VOLKSWAGEN | 030 121 005N | |
| VOLKSWAGEN | 030 121 005NV | |
| VOLKSWAGEN | 030 121 005NX | |
| VOLKSWAGEN | 030 121 005T | |
| VOLKSWAGEN | 030 121 005TX | |
| VOLKSWAGEN | 030 121 008D | |
| VOLKSWAGEN | 030 121 008DX | |
| VOLKSWAGEN | 030 121 008J | |
| VOLKSWAGEN | 030 121 008K | |
| VOLKSWAGEN | 032 198 119 | |
| VOLKSWAGEN | 6K0 198 001D |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP603-2 GRAF w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP603-2 GRAF:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.