
| Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem rozrządu |
| Liczba zębów 2 | 58 |
| Szerokość 1 [mm] | 20 |
| Liczba zębów 1 | 130 |
| Szerokość 2 [mm] | 17 |
| nr EAN | 8032747194171 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP674-3 GRAF
| SEAT | 036 109 119AC | |
| SEAT | 036 109 119AG | |
| SEAT | 036 109 119B | |
| SEAT | 036 109 119C | |
| SEAT | 036 109 119M | |
| SEAT | 036 109 119P | |
| SEAT | 036 109 119Q | |
| SEAT | 036 109 181A | |
| SEAT | 036 109 181B | |
| SEAT | 036 109 243AB | |
| SEAT | 036 109 243AD | |
| SEAT | 036 109 243AF | |
| SEAT | 036 109 243E | |
| SEAT | 036 109 243F | |
| SEAT | 036 109 243L | |
| SEAT | 036 109 243R | |
| SEAT | 036 109 244C | |
| SEAT | 036 109 244D | |
| SEAT | 036 109 244J | |
| SEAT | 036 121 005B | |
| SEAT | 036 121 005E | |
| SEAT | 036 121 005Q | |
| SEAT | 036 121 005QX | |
| SEAT | 036 121 005S | |
| SEAT | 036 121 008K | |
| SEAT | 036 121 008L | |
| SEAT | 036 121 008M | |
| VOLKSWAGEN | 036 109 119AC | |
| VOLKSWAGEN | 036 109 119AG | |
| VOLKSWAGEN | 036 109 119B | |
| VOLKSWAGEN | 036 109 119C | |
| VOLKSWAGEN | 036 109 119M | |
| VOLKSWAGEN | 036 109 119P | |
| VOLKSWAGEN | 036 109 119Q | |
| VOLKSWAGEN | 036 109 181A | |
| VOLKSWAGEN | 036 109 181B | |
| VOLKSWAGEN | 036 109 243AB | |
| VOLKSWAGEN | 036 109 243AD | |
| VOLKSWAGEN | 036 109 243AF | |
| VOLKSWAGEN | 036 109 243E | |
| VOLKSWAGEN | 036 109 243F | |
| VOLKSWAGEN | 036 109 243L | |
| VOLKSWAGEN | 036 109 243R | |
| VOLKSWAGEN | 036 109 244C | |
| VOLKSWAGEN | 036 109 244D | |
| VOLKSWAGEN | 036 109 244J | |
| VOLKSWAGEN | 036 121 005B | |
| VOLKSWAGEN | 036 121 005E | |
| VOLKSWAGEN | 036 121 005Q | |
| VOLKSWAGEN | 036 121 005QX | |
| VOLKSWAGEN | 036 121 005R | |
| VOLKSWAGEN | 036 121 005S | |
| VOLKSWAGEN | 036 121 008K | |
| VOLKSWAGEN | 036 121 008L | |
| VOLKSWAGEN | 036 121 008M |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP674-3 GRAF w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP674-3 GRAF:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.