Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Renault MASTER III Furgon (FV) 2.3 dCi 145 FWD (FV0E, FV0F, FV0H, FV02, FV0M, FV0S,... (2010.02-???) 146km » KP821-1 graf
wybrany samochód: 
Renault Master Iii Furgon (fv) 2.3 Dci 145 Fwd (fv0e, Fv0f, Fv0h, Fv02, Fv0m, Fv0s,... (2010.02-???) 146km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP821-1 GRAF

KP821-1 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu GRAF
227.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KP821-1

producent:

GRAF

Status produktu: Normalny
Wykonanie pompy wodnejdla napędu paskiem rozrządu
Liczba zębów 1123
Szerokość 1 [mm]27
nr EAN8032747067468

skład zestawu:
27-0068 Pasek rozrządu
28-0022 Rolka napinająca paska rozrządu
PA821 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP821-1 GRAF

numery OEM:
NISSAN      13070-BN700
NISSAN      16806-00QA8
NISSAN      16806-00QAX
NISSAN      21010-00QAE
NISSAN      21010-00QAS
NISSAN      21010-00QAT
NISSAN      21010-BN700
NISSAN      21010-NB700
RENAULT      77 01 473 120
RENAULT      77 01 473 327
RENAULT      77 01 475 115
RENAULT      77 01 476 496
RENAULT      77 01 476 571
RENAULT      77 01 477 012
RENAULT      77 01 477 028
RENAULT      77 01 774 435
RENAULT      82 00 035 221
RENAULT      86 71 019 519
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP821-1 GRAF w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

GRAF