Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Kia OPTIMA (JF) 2.0 T-GDi (2018.06-???) 238km » KP866-1 graf
wybrany samochód: 
Kia Optima (jf) 2.0 T-gdi (2018.06-???) 238km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP866-1 GRAF

KP866-1 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu GRAF
196.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

KP866-1

producent:

GRAF

Status produktu: Normalny
Wykonanie pompy wodnejdla napędu paskiem rozrządu
Szerokość 1 [mm]22
Liczba zębów 1129
nr EAN8032747067994

skład zestawu:
27-0053 Pasek rozrządu
28-0112 Rolka napinająca paska rozrządu
PA866 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP866-1 GRAF

numery OEM:
FIAT      46520401
FIAT      55183446
FIAT      55183497
FIAT      55184081
FIAT      55186602
FIAT      55198547
FIAT      55203785
FIAT      55205557
FIAT      55217612
FIAT      71753156
FIAT      71771599
FIAT      71776007
LANCIA      46520401
LANCIA      55183446
LANCIA      55183497
LANCIA      55184081
LANCIA      55186602
LANCIA      55198547
LANCIA      55203785
LANCIA      55205557
LANCIA      55217612
LANCIA      71753156
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP866-1 GRAF w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP866-1 GRAF:

Ryszard, Warszawa
2025-06-17
 5/5
OK

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

GRAF