Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem zębatym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Materiał wirnika pompy wody | Stal |
Tryb pracy | sterowany podciśnieniowo |
nr EAN | 8032747234266 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna PA1228 GRAF
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
06E121016C, 06E121016CX, 06E121016F, 06E121016G, 06E121016Q, 06E121018F, 06E121018FX, 06E121018H, 06E121018K
95810603311, 95810603312, 95810603313, 95810603314, PAC121018A
06E121016C, 06E121016F, 06E121016G, 06E121016Q, 06E121018F, 06E121018FX, 06E121018H, 06E121018K
AUDI | 06E 121 016C | |
AUDI | 06E 121 016CX | |
AUDI | 06E 121 016F | |
AUDI | 06E 121 016G | |
AUDI | 06E 121 016Q | |
AUDI | 06E 121 018F | |
AUDI | 06E 121 018FX | |
AUDI | 06E 121 018H | |
AUDI | 06E 121 018K | |
PORSCHE | 95810603311 | |
PORSCHE | 95810603312 | |
PORSCHE | 95810603313 | |
PORSCHE | 95810603314 | |
PORSCHE | PAC121018A | |
VOLKSWAGEN | 06E 121 016C | |
VOLKSWAGEN | 06E 121 016F | |
VOLKSWAGEN | 06E 121 016G | |
VOLKSWAGEN | 06E 121 016Q | |
VOLKSWAGEN | 06E 121 018F | |
VOLKSWAGEN | 06E 121 018FX | |
VOLKSWAGEN | 06E 121 018H | |
VOLKSWAGEN | 06E 121 018K |
Zastosowanie Pompa wodna PA1228 GRAF w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna PA1228 GRAF:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.