
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pokrywy |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem zębatym |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Materiał wirnika pompy wody | blacha stalowa |
| nr EAN | 8032747159149 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna PA1267 GRAF
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
04C121004F, 04C121004J, 04C121600J, 04C121600L, 04C121600N, 04C121600Q
04C121004F, 04C121004J, 04C121600J, 04C121600L, 04C121600N
04C121600L, 04C121600N
04C121004F, 04C121004J, 04C121600J, 04C121600N
| AUDI | 04C 121 004F | |
| AUDI | 04C 121 004J | |
| AUDI | 04C 121 600J | |
| AUDI | 04C 121 600N | |
| SEAT | 04C 121 004F | |
| SEAT | 04C 121 004J | |
| SEAT | 04C 121 600J | |
| SEAT | 04C 121 600L | |
| SEAT | 04C 121 600N | |
| SKODA | 04C 121 600L | |
| SKODA | 04C 121 600N | |
| VOLKSWAGEN | 04C 121 004F | |
| VOLKSWAGEN | 04C 121 004J | |
| VOLKSWAGEN | 04C 121 600J | |
| VOLKSWAGEN | 04C 121 600L | |
| VOLKSWAGEN | 04C 121 600N | |
| VOLKSWAGEN | 04C 121 600Q |
Zastosowanie Pompa wodna PA1267 GRAF w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna PA1267 GRAF:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.