Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » PA1410 graf

Pompa wodna PA1410 GRAF

PA1410 Pompa wodna GRAF
graf PA1410
265.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

PA1410

producent:

GRAF

Materiał wirnika pompy wody Termoplast
Wykonanie pompy wodnej dla napędu paskiem zębatym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Tryb pracy mechaniczne
nr EAN 8032747335659

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna PA1410 GRAF

POMPA WODY FIAT DUCATO 3,0M-JET JUMPER/BOXER

Pompa wodna PA1410 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

IVECO

MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI

Numery OE Pompa wodna PA1410 producenta GRAF

FIAT

504086476

PEUGEOT

504086476

CITROËN

504086476

IVECO

504086476

numery OEM:
CITROËN      504086476
FIAT      504086476
IVECO      504086476
PEUGEOT      504086476
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna PA1410 GRAF w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna PA1410 GRAF:

Ryszard, Warszawa
2025-06-17
 5/5
OK

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

GRAF