Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem zębatym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pokrywy |
Materiał wirnika pompy wody | Żeliwo |
Tryb pracy | mechaniczne |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym pompy wodnej |
nr EAN | 8032747265000 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna PA671 GRAF
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE
GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
60778982, 60778983
GWP2523
4864566, 4864566AB
1032940
4864566, 4864566AB
1334123, 91151669, R1160044
ALFA ROMEO | 60778982 | |
ALFA ROMEO | 60778983 | |
CHRYSLER | 4864566 | |
CHRYSLER | 4864566AB | |
FORD | 1032940 | |
OPEL | 1334123 | |
OPEL | 91151669 | |
OPEL | R1160044 | |
ROVER | GWP2523 | |
VAUXHALL | 1334123 | |
VAUXHALL | 91151669 | |
VAUXHALL | R1160044 | |
JEEP | 4864566 | |
JEEP | 4864566AB |
Zastosowanie Pompa wodna PA671 GRAF w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna PA671 GRAF:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.