Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Mini MINI CLUBMAN (F54) Cooper D (2014.12-???) 150km » 538 0245 10 ina
wybrany samochód: 
Mini Mini Clubman (f54) Cooper D (2014.12-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna 538 0245 10 INA

538 0245 10 Pompa wodna INA
ina 538 0245 10
Pompa wodna 538 0245 10
538 0245 10
ina 538 0245 10 Pompa wodna
Pompa wodna 538 0245 10 ina
Pompa wodna 538 0245 10 ina
190.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (21 ocen)
numer części:

538 0245 10

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Wykonanie pompy wodnejdla napędu paskiem zębatym
nr EAN4014870332495

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 538 0245 10 INA

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: MERCEDES 124 (C124), 124 T-MODEL (S124), 124 (W124), C T-MODEL (S202), C (W202), CLK (A208), CLK (C208), E (A124), E (C124) 1.8-3.2 05.86-06.05
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      111 200 04 01
MERCEDES-BENZ      111 200 40 01
MERCEDES-BENZ      1112000401
MERCEDES-BENZ      1112004001
MERCEDES-BENZ      A 111 200 04 01
MERCEDES-BENZ      A 111 200 40 01
MERCEDES-BENZ      A1112000401
MERCEDES-BENZ      A1112004001
SSANGYONG      16120-0351
SSANGYONG      16120-03701
SSANGYONG      161200351
SSANGYONG      1612003701
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna 538 0245 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna 538 0245 10 INA:

henryk, Nowogrodziec
2021-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Warszawa
2025-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Zamosc
2021-01-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Andrzej, Rzeszów
2023-08-21
 5/5
Wygląda solidnie.
Tomasz, Wrocław
2022-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Łabunie
2022-01-05
 5/5
Rzetelnie dobrane części. Pasuje.
Wioletta, Nowogard
2019-12-22
 5/5
zawsze kupuje i polecam wszystkim
Andrzej, Gdańsk
2019-11-17
 5/5
Znajomy polecił ten sklep i dostawcę ina do mojego samochodu
Piotr, Gorzków
2022-12-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Zielona Góra
2019-12-13
 5/5
ok
Łukasz, Rudnik
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Łódź
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kobyłka
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
ROMAN, GIZAŁKI
2020-08-11
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Tarnów
2022-11-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Częstochowa
2021-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ilya, Łobź
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Brzeźnica
2025-08-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 538 0245 10

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.