Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem zębatym |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej 538 0887 10 INA
CITROËN | 16 115 501 80 | |
CITROËN | 16 235 619 80 | |
CITROËN | 16 378 344 80 | |
CITROËN | 16 393 610 80 | |
CITROËN | 1611550180 | |
CITROËN | 1623561980 | |
CITROËN | 1637834480 | |
CITROËN | 1639361080 | |
PEUGEOT | 16 115 501 80 | |
PEUGEOT | 16 235 619 80 | |
PEUGEOT | 16 378 344 80 | |
PEUGEOT | 16 393 610 80 | |
PEUGEOT | 1611550180 | |
PEUGEOT | 1623561980 | |
PEUGEOT | 1637834480 | |
PEUGEOT | 1639361080 | |
TOYOTA | 16100-09640 | |
TOYOTA | 16100-09641 | |
TOYOTA | 16100-09642 | |
TOYOTA | 1610009640 | |
TOYOTA | 1610009641 | |
TOYOTA | 1610009642 | |
TOYOTA | 16271-0Q020 | |
TOYOTA | 162710Q020 | |
BUGATTI | PA10271 | |
LEXUS | 16100-09640 | |
LEXUS | 16100-09641 | |
LEXUS | 16100-09642 | |
LEXUS | 1610009640 | |
LEXUS | 1610009641 | |
LEXUS | 1610009642 | |
LEXUS | 16271-0Q020 | |
LEXUS | 162710Q020 |
Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej 538 0887 10 INA w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa cieczy chłodzącej 538 0887 10 INA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.