Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 3PK760 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 3PK760 INA

FB 3PK760 Pasek klinowy wielorowkowy INA
22.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numery handlowe:

3PK758, 3PK759, 3PK760, 3PK761, 3PK762

numer części:

FB 3PK760

producent:

INA

Ilość żeber 3
Długość [mm] 760
nr EAN 4014870119041

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 3PK760 INA

numery OEM:
HONDA      31110-PK3-0030
HONDA      31110-PK3-0031
HONDA      31110-PM3-003
HONDA      31110-PM3-004
HONDA      31110-PM3-005
HONDA      31110-PM3-014
HONDA      31110-PM3-024
HONDA      31110-PM5-305
HONDA      31110-PM5-505
HONDA      31110-PM5-A11
HONDA      31110PK30030
HONDA      31110PK30031
HONDA      31110PM3003
HONDA      31110PM3004
HONDA      31110PM3005
HONDA      31110PM3014
HONDA      31110PM3024
HONDA      31110PM5305
HONDA      31110PM5505
HONDA      31110PM5A11
ROVER      DBP 4066
ROVER      DBP 4067
ROVER      DBP4066
ROVER      DBP4067
ROVER      FDU1817EVA
ROVER      GFB360
ROVER      GFB367
ROVER      GFB372
ROVER      GFB373
ROVER      PQS000367EVA
TOYOTA      90080-91079
TOYOTA      9008091079
TOYOTA      90916-02177
TOYOTA      90916-02205
TOYOTA      90916-02318
TOYOTA      9091602177
TOYOTA      9091602205
TOYOTA      9091602318
TOYOTA      99363-00760
TOYOTA      99363-20760
TOYOTA      99363-30760
TOYOTA      99363-50760
TOYOTA      99363-70760
TOYOTA      99363-80760
TOYOTA      99363-90760
TOYOTA      9936300760
TOYOTA      9936320760
TOYOTA      9936330760
TOYOTA      9936350760
TOYOTA      9936370760
TOYOTA      9936380760
TOYOTA      9936390760
HYUNDAI      0K954-18381
HYUNDAI      0K95418381
KIA      0K954-18381
KIA      0K95418381
LEXUS      90080-91079
LEXUS      9008091079
LEXUS      90916-02177
LEXUS      90916-02205
LEXUS      90916-02318
LEXUS      9091602177
LEXUS      9091602205
LEXUS      9091602318
LEXUS      99363-00760
LEXUS      99363-20760
LEXUS      99363-30760
LEXUS      99363-50760
LEXUS      99363-70760
LEXUS      99363-80760
LEXUS      99363-90760
LEXUS      9936300760
LEXUS      9936320760
LEXUS      9936330760
LEXUS      9936350760
LEXUS      9936370760
LEXUS      9936380760
LEXUS      9936390760

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 3PK760 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 3PK760 INA:

2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.