Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 4PK855 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK855 INA

FB 4PK855 Pasek klinowy wielorowkowy INA
20.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

4PK853, 4PK854, 4PK855, 4PK856, 4PK857

numer części:

FB 4PK855

producent:

INA

Ilość żeber 4
Długość [mm] 855
nr EAN 4005108961303

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK855 INA

Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK855 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

LAND ROVER

DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2

SUBARU

LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK855 producenta INA

BMW

1727378, 64551727378

AUDI

050903137B, 050903137C, 053903137B, 058260849, 058260849A, 06B260849A, 06B260849B, 06B260849C

PEUGEOT

575080

FIAT

46451652, 46542303, 7743660, 7799581

LAND ROVER

STC2326

HYUNDAI

977132D100, 977132D510, 977132E000, 977134E000

CITROËN

575080

VOLKSWAGEN

050903137B, 050903137C, 053903137B, 058260849, 058260849A, 06B260849A, 06B260849B, 06B260849C

SKODA

050903137B, 050903137C, 053903137B, 058260849, 058260849A, 06B260849A, 06B260849B, 06B260849C

numery OEM:
AUDI      050 903 137 B
AUDI      050 903 137 C
AUDI      050903137B
AUDI      050903137C
AUDI      053 903 137 B
AUDI      053903137B
AUDI      058 260 849
AUDI      058 260 849 A
AUDI      058260849
AUDI      058260849A
AUDI      06B 260 849 A
AUDI      06B 260 849 B
AUDI      06B 260 849 C
AUDI      06B260849A
AUDI      06B260849B
AUDI      06B260849C
BMW      1 727 378
BMW      1727378
BMW      64 55 1 727 378
BMW      64551727378
CITROËN      5750.80
CITROËN      575080
DAIHATSU      97713-2D510
DAIHATSU      977132D510
FIAT      46451652
FIAT      46542303
FIAT      774 3660
FIAT      7743660
FIAT      779 9581
FIAT      7799581
NISSAN      11950-9F600
NISSAN      11950-9F605
NISSAN      119509F600
NISSAN      119509F605
PEUGEOT      5750.80
PEUGEOT      575080
SEAT      050 903 137 B
SEAT      050 903 137 C
SEAT      050903137B
SEAT      050903137C
SEAT      053 903 137 B
SEAT      053903137B
SEAT      058 260 849
SEAT      058 260 849 A
SEAT      058260849
SEAT      058260849A
SEAT      06B 260 849 A
SEAT      06B 260 849 B
SEAT      06B 260 849 C
SEAT      06B260849A
SEAT      06B260849B
SEAT      06B260849C
SKODA      050 903 137 B
SKODA      050 903 137 C
SKODA      050903137B
SKODA      050903137C
SKODA      053 903 137 B
SKODA      053903137B
SKODA      058 260 849
SKODA      058 260 849 A
SKODA      058260849
SKODA      058260849A
SKODA      06B 260 849 A
SKODA      06B 260 849 B
SKODA      06B 260 849 C
SKODA      06B260849A
SKODA      06B260849B
SKODA      06B260849C
VOLKSWAGEN      050 903 137 B
VOLKSWAGEN      050 903 137 C
VOLKSWAGEN      050903137B
VOLKSWAGEN      050903137C
VOLKSWAGEN      053 903 137 B
VOLKSWAGEN      053903137B
VOLKSWAGEN      058 260 849
VOLKSWAGEN      058 260 849 A
VOLKSWAGEN      058260849
VOLKSWAGEN      058260849A
VOLKSWAGEN      06B 260 849 A
VOLKSWAGEN      06B 260 849 B
VOLKSWAGEN      06B 260 849 C
VOLKSWAGEN      06B260849A
VOLKSWAGEN      06B260849B
VOLKSWAGEN      06B260849C
HYUNDAI      97713-2D100
HYUNDAI      97713-2D510
HYUNDAI      97713-2E000
HYUNDAI      97713-4E000
HYUNDAI      977132D100
HYUNDAI      977132D510
HYUNDAI      977132E000
HYUNDAI      977134E000
KIA      97713-2D100
KIA      97713-2D510
KIA      97713-2E000
KIA      97713-4E000
KIA      977132D100
KIA      977132D510
KIA      977132E000
KIA      977134E000
MINI      1 727 378
MINI      1727378
MINI      64 55 1 727 378
MINI      64551727378
LAND ROVER      STC 2326
LAND ROVER      STC2326

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK855 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK855 INA:

Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.