Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 5EPK692 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 5EPK692 INA

FB 5EPK692 Pasek klinowy wielorowkowy INA
76.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

5EPK692, 5PK692

numer części:

FB 5EPK692

producent:

INA

Ilość żeber 5
Długość [mm] 692
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca wymagane narzędzie specjalne do montażu
nr EAN 4014870548063

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 5EPK692 INA

Pasek klinowy wielorowkowy FB 5EPK692 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy FB 5EPK692 producenta INA

FORD

1141317, 1143407, 1148907, 1253583, 1365336, 1465590, 2S6E6C301CA, 2S6E6C301CB, 2S6E6C301DA, 2S6E6D314AB, 2S6E6D314AC, 7S7Q6C301BB, 7S7Q6D314AA

MAZDA

2S6E6C301CB, C20115909, C20115909A, C20115SAX, LF5015908, LF5015908A, LF5015908B, LFY115SAX, LFY115SAXA

numery OEM:
FORD      1141317
FORD      1143407
FORD      1148907
FORD      1253583
FORD      1365336
FORD      1465590
FORD      2S6E-6C301-CA
FORD      2S6E-6C301-CB
FORD      2S6E-6C301-DA
FORD      2S6E-6D314-AB
FORD      2S6E-6D314-AC
FORD      2S6E6C301CA
FORD      2S6E6C301CB
FORD      2S6E6C301DA
FORD      2S6E6D314AB
FORD      2S6E6D314AC
FORD      7S7Q-6C301-BB
FORD      7S7Q-6D314-AA
FORD      7S7Q6C301BB
FORD      7S7Q6D314AA
MAZDA      2S6E6C301CB
MAZDA      C201-15-909
MAZDA      C201-15-909A
MAZDA      C201-15-SAX
MAZDA      C20115909
MAZDA      C20115909A
MAZDA      C20115SAX
MAZDA      LF50-15-908
MAZDA      LF50-15-908A
MAZDA      LF50-15-908B
MAZDA      LF5015908
MAZDA      LF5015908A
MAZDA      LF5015908B
MAZDA      LFY1-15-SAX
MAZDA      LFY1-15-SAXA
MAZDA      LFY115SAX
MAZDA      LFY115SAXA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 5EPK692 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 5EPK692 INA:

Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.