Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 6PK1555 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1555 INA

FB 6PK1555 Pasek klinowy wielorowkowy INA
47.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numery handlowe:

6PK1553, 6PK1554, 6PK1555, 6PK1556, 6PK1557

numer części:

FB 6PK1555

producent:

INA

Ilość żeber 6
Długość [mm] 1555
nr EAN 4005108584380

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1555 INA

numery OEM:
AUDI      03L 903 137 AC
AUDI      03L 903 137 H
AUDI      03L 903 137 L
AUDI      03L903137AC
AUDI      03L903137H
AUDI      03L903137L
AUDI      044 903 137 G
AUDI      044903137G
BMW      1 703 561
BMW      1 738 990
BMW      11 28 1 427 250
BMW      11 28 1 437 368
BMW      11 28 1 437 929
BMW      11 28 1 703 561
BMW      11 28 1 726 689
BMW      11 28 7 512 970
BMW      11 28 7 516 181
BMW      11 28 7 529 738
BMW      11 28 7 544 786
BMW      11281427250
BMW      11281437368
BMW      11281437929
BMW      11281703561
BMW      11281726689
BMW      11287512970
BMW      11287516181
BMW      11287529738
BMW      11287544786
BMW      1703561
BMW      1738990
BMW      7 516 181
BMW      7516181
FORD      1011691
FORD      1686231
FORD      1700744
FORD      1760373
FORD      7008652
FORD      88 WX 6C301 C1B
FORD      88WX6C301C1B
FORD      948F C301 DA
FORD      948FC301DA
FORD      BM5Q-6C301-AA
FORD      BM5Q-6C301-AB
FORD      BM5Q-6C301-DA
FORD      BM5Q6C301AA
FORD      BM5Q6C301AB
FORD      BM5Q6C301DA
OPEL      13 40 275
OPEL      1340275
OPEL      55563925
PORSCHE      999 192 365 50
PORSCHE      99919236550
SEAT      03L 903 137 AC
SEAT      03L 903 137 H
SEAT      03L 903 137 L
SEAT      03L903137AC
SEAT      03L903137H
SEAT      03L903137L
SEAT      044 903 137 G
SEAT      044903137G
SKODA      03L 903 137 AC
SKODA      03L 903 137 H
SKODA      03L 903 137 L
SKODA      03L903137AC
SKODA      03L903137H
SKODA      03L903137L
SKODA      044 903 137 G
SKODA      044903137G
VAUXHALL      13 40 275
VAUXHALL      1340275
VAUXHALL      55563925
VOLVO      3434934
VOLVO      3454405
VOLVO      3473198
VOLVO      454405
VOLVO      454465
VOLVO      9180701
VOLKSWAGEN      03L 903 137 AC
VOLKSWAGEN      03L 903 137 H
VOLKSWAGEN      03L 903 137 L
VOLKSWAGEN      03L903137AC
VOLKSWAGEN      03L903137H
VOLKSWAGEN      03L903137L
VOLKSWAGEN      044 903 137 G
VOLKSWAGEN      044903137G
CHEVROLET      55580052
MINI      1 703 561
MINI      1 738 990
MINI      11 28 1 427 250
MINI      11 28 1 437 368
MINI      11 28 1 437 929
MINI      11 28 1 703 561
MINI      11 28 1 726 689
MINI      11 28 7 512 970
MINI      11 28 7 516 181
MINI      11 28 7 529 738
MINI      11 28 7 544 786
MINI      11281427250
MINI      11281437368
MINI      11281437929
MINI      11281703561
MINI      11281726689
MINI      11287512970
MINI      11287516181
MINI      11287529738
MINI      11287544786
MINI      1703561
MINI      1738990
MINI      7 516 181
MINI      7516181

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1555 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1555 INA:

2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.