Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Renault MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.5 dCi (BM1F, CM1F) (2005.05-2008.02) 86km » PQ-148 japanparts
wybrany samochód: 
Renault Megane Ii (bm0/1_, Cm0/1_) 1.5 Dci (bm1f, Cm1f) (2005.05-2008.02) 86km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna PQ-148 JAPANPARTS

PQ-148 Pompa wodna JAPANPARTS
japanparts PQ-148
Pompa wodna PQ-148
116.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

PQ-148

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Wysokość zabudowy86
Średnica zabudowy [mm]73
nr EAN8033001698787

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna PQ-148 JAPANPARTS

POMPA WODY JAPANPARTS PQ-148
numery OEM:
CITROËN      1201.A8
CITROËN      9627.667988
FIAT      627667988
FIAT      71739137
FIAT      9627667988
LANCIA      71739137
LANCIA      9627667988
NISSAN      21010-00QAD
NISSAN      2101000Q2E
NISSAN      7701474190
NISSAN      82010-13780
NISSAN      9201450
OPEL      004401595
OPEL      04401595
OPEL      04506045
OPEL      4401595
OPEL      4506045
OPEL      9109595
OPEL      9201450
PEUGEOT      1201.A8
PEUGEOT      9627.667988
RENAULT      7701472625
RENAULT      7701474190
SUZUKI      1740086CB1
SUZUKI      1741066G00
SUZUKI      1741066G01
VAUXHALL      09109595
VAUXHALL      09201450
VAUXHALL      9109595
VAUXHALL      9201450

Zastosowanie Pompa wodna PQ-148 JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna PQ-148 JAPANPARTS:

T., Zabłocie
2024-11-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.