Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A3 (8V1, 8VK) 1.6 TDI (2017.02-2020.10) 115km » TI-146 japanparts
wybrany samochód: 
Audi A3 (8v1, 8vk) 1.6 Tdi (2017.02-2020.10) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-146 JAPANPARTS

TI-146 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JAPANPARTS
japanparts TI-146
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-146
TI-146
35.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

TI-146

dostawca:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyzewnętrzny
Długość całkowita [mm]115
Gwint wewnętrzny [mm]14X1,5
Długość gwintu [mm]54
Wysokość zabudowy85
Średnica zabudowy [mm]15
Gwint zewn. [mm]14X1,5
Rodzaj gwintudla bieżnika prawostronnego
nr EAN8033001498332
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-146 JAPANPARTS

KOŃCÓWKA DR JAPANPARTS TI-146 NISSAN PATHFINDER 97-04
numery OEM:
NISSAN      48520-0P725
NISSAN      48520-OP725
NISSAN      485200P726
NISSAN      485200W025
NISSAN      485203S525
NISSAN      485204P025
NISSAN      D85200P725
NISSAN      D85200W025
NISSAN      D8520VK90A

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-146 JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-146 JAPANPARTS:

Krzysztof, Czerwonak
2020-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.