Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » TI-285 japanparts

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-285 JAPANPARTS

TI-285 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JAPANPARTS
30.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

TI-285

producent:

JAPANPARTS

Strona zabudowy Oś przednia
Długość całkowita [mm] 125
Gwint zewn. [mm] 23 x 1,5
Długość gwintu [mm] 66
Wysokość zabudowy 73
Średnica zabudowy [mm] 15
Gwint zewn. 1 [mm] 14 x 1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
nr EAN 8033001170122

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-285 JAPANPARTS

KOŃCÓWKA DR JAPANPARTS TI-285 TOYOTA LANDCRIUSER 85-96

Prezentowana aktualnie część samochodowa znanego producenta JAPANPARTS o numerze TI-285 przyporządkowana jest do kategorii końcówka drążka sklepu z częściami samochodowymi e-autoparts.pl. Końcówka drążka TI-285 to jednen z podstawowych podzespołów wielu modeli nowoczesnych pojazdów.
Wszystkie części produkowane przez JAPANPARTS spełniają wysokie normy jakości przewidziane dla produktów tej klasy.
Produkty firmy JAPANPARTS charakteryzują się wyjątkowo dużą jakością wykonania, odpornością na przeciążenia oraz trwałością.
Końcówki drążka produkowany przez JAPANPARTS jest wzorem do naśladowania dla innych producentów części samochodowych w Europie. Jakość części dostarczanych przez JAPANPARTS jest przykładem dla innych producentów dla motoryzacji.
Końcówka drążka TI-285 ma zastosowanie do samochodu TOYOTA PROACE VERSO (MPY_) od 2016.02 oraz wielu innych modeli aut.
Wykonawca podzespołu o indeksie TI-285 deklaruje jej dopasowanie do samochodów TOYOTA, jeżeli jednak masz wątpliwości czy część jest dobrze dobrana, zalecany jest o kontakt z pracownikami naszego sklepu. Sklep z częściami e-autoparts.pl oferuje końcówki drążków kierowniczych TI-285 w najniższej cenie w polskim internecie, gwarantujemy błyskawiczną dostawę do Odbiorcy i dużo rodzajów form płatności. Końcówki drążka TI-285 można także odebrać samemu w naszym magazynie w Warszawie na Targówku przy ul. Łodygowej 28G.
numery OEM:
TOYOTA      45047-69066
TOYOTA      45047-69085
TOYOTA      4504769067
LEXUS      4504769067
LEXUS      4504769085

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-285 JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-285 JAPANPARTS:

2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.