Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » TI-430 japanparts

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-430 JAPANPARTS

TI-430 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JAPANPARTS
japanparts TI-430
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-430
TI-430
japanparts TI-430 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
37.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

TI-430

producent:

JAPANPARTS

Strona zabudowy z przodu
Długość całkowita [mm] 123
Gwint wewnętrzny [mm] 14X1,5
Długość gwintu [mm] 51
Wysokość zabudowy 75
Średnica zabudowy [mm] 14
Gwint zewn. [mm] 12X1,25
nr EAN 8033001774351

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-430 JAPANPARTS

KOŃCÓWKA DR JAPANPARTS TI-430 HONDA CR-V 07-

Części z kategorii końcówka drążka wyprodukowane w zakładach znanego producenta części samochodowych, koncern JAPANPARTS mają zastosowanie w wielu modelach współczesnych samochodów.
Wysokie normy jakości oraz zastosowane technologie produkcji są gwarantem, że wszystkie części jak i oglądane końcówki drążka o numerze TI-430 producenta JAPANPARTS posiadają wysokie walory użytkowe i spełniają oczekiwania Klientów. Wytworzona w zakładach JAPANPARTS część końcówka drążka TI-430 wykonywana jest z najlepszych materiałów na nowoczesnych maszynach i urządzeniach. JAPANPARTS stosuje wysokie rygory technologiczne aby jego części sprostały wymaganiom uzytkowników aut.
Końcówka drążka tego producenta odznacza się bardzo dobrymi właściwościami eksploatacyjnymi i użytkowymi. Opinie użytkowników o końcówce drążka TI-430 są jak najlepsze.
Końcówka drążka TI-430 ma zastosowanie do samochodu HONDA CRX III (EH, EG) od 1992.03 oraz wielu innych modeli aut. Jeżeli napotkasz problem z właściwym dobraniem końcówek drążka do swojego samochodu i nie jesteś pewien czy zrobiłeś to właściwie, zapytaj obsługę sklepu. Zakup w naszym sklepie motoryzacyjnym części TI-430 firmy JAPANPARTS to dobra decyzja jeżeli szukasz produktu o dobrej reklacji cena/jakość i zamierzasz eksploatować swoje auto jeszcze dłużej niż rok. Możesz odebrać zamówione końcówki drążka TI-430 w naszym punkcie odbiorów osobistych przy ul. Łodygowej 28G w Warszawie.
numery OEM:
HONDA      53540 SWA A01
HONDA      53540 SWA A02
HONDA      53540S7S003

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-430 JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-430 JAPANPARTS:

2020-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.