Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Seat TOLEDO I (1L2) 2.0 i (1991.05-1999.03) 115km » TI-487 japanparts
wybrany samochód: 
Seat Toledo I (1l2) 2.0 I (1991.05-1999.03) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-487 JAPANPARTS

TI-487 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JAPANPARTS
japanparts TI-487
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-487
TI-487
36.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

TI-487

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Długość całkowita [mm]108
Gwint wewnętrzny [mm]M14X1,5
Długość gwintu [mm]60
Wysokość zabudowy69
Średnica zabudowy [mm]13
Gwint zewn. [mm]M 10X1,25
nr EAN8033001170818

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-487 JAPANPARTS

KOŃCÓWKA DR JAPANPARTS TI-487 HONDA CONCERTO 89-95,ROVER 200 95-00,400 90-95,25 99-05
numery OEM:
HONDA      53540-SK3-E01
MG      GSJ 1011
MG      QJB100240
MG      QJB100241

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-487 JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-487 JAPANPARTS:

Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2020-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.