Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Bmw 7 (G11, G12) 725 d, Ld (2016.07-2019.02) 211km » TI-922R japanparts
wybrany samochód: 
Bmw 7 (g11, G12) 725 D, Ld (2016.07-2019.02) 211km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

KOŃC. DR. KIER. JEEP GRAND CHEROKEE 10- PR TI-922R JAPANPARTS

TI-922R KOŃC. DR. KIER. JEEP GRAND CHEROKEE 10- PR JAPANPARTS
japanparts TI-922R
KOŃC. DR. KIER. JEEP GRAND CHEROKEE 10- PR TI-922R
70.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

TI-922R

producent:

JAPANPARTS

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Zbieżność stożka1/6
Długość [mm]230
Wymiar gwintuFM18X1,5R
Wymiar stożka [mm]14,9
Rozmiar gwintu 1MM14X1,5R

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KOŃC. DR. KIER. JEEP GRAND CHEROKEE 10- PR TI-922R JAPANPARTS

KOŃCÓWKA DR JAPANPARTS TI-922R
numery OEM:
JEEP      68069 646AA
JEEP      68069 646AB
JEEP      68069646AA
JEEP      68069646AB

Zastosowanie KOŃC. DR. KIER. JEEP GRAND CHEROKEE 10- PR TI-922R JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o KOŃC. DR. KIER. JEEP GRAND CHEROKEE 10- PR TI-922R JAPANPARTS:

Krzysztof, Czerwonak
2020-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.