Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Land Rover RANGE ROVER EVOQUE kabriolet (L538) 2.0 D 4x4 (2015.11-2019.12) 150km » TI-H20L japanparts
wybrany samochód: 
Land Rover Range Rover Evoque Kabriolet (l538) 2.0 D 4x4 (2015.11-2019.12) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-H20L JAPANPARTS

TI-H20L Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JAPANPARTS
japanparts TI-H20L
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-H20L
41.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

TI-H20L

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz przodu z lewej
Długość całkowita [mm]209
Gwint wewnętrzny [mm]M 16X1,5
Długość gwintu [mm]54
Wysokość zabudowy68
Średnica zabudowy [mm]13,5
Gwint zewn. [mm]M 10X1,25
nr EAN8033001871159

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-H20L JAPANPARTS

KOŃCÓWKA DR JAPANPARTS TI-H20L
numery OEM:
HYUNDAI      56820-2K000
KIA      568202K000

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-H20L JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-H20L JAPANPARTS:

Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2020-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.