Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Audi Q2 (GAB, GAG) 30 TDI (2018.07-???) 115km » 1700046 kraft automotive
wybrany samochód: 
Audi Q2 (gab, Gag) 30 Tdi (2018.07-???) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju 1700046 KRAFT AUTOMOTIVE

17.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

1700046

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Status produktu: Normalny
Numer seryjnyK1700046
Rodzaj filtraWkład filtra
nr EAN5901159264488

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 1700046 KRAFT AUTOMOTIVE

numery OEM:
AUDI      03N 115 466 A
AUDI      03N 115 562
AUDI      3N 115 466 A
AUDI      3N 115 562
SEAT      03N 115 466 A
SEAT      03N 115 562
SEAT      3N 115 466 A
SEAT      3N 115 562
SKODA      03N 115 466 A
SKODA      03N 115 562
SKODA      3N 115 466 A
SKODA      3N 115 562
VOLKSWAGEN      03N 115 466
VOLKSWAGEN      03N 115 466 A
VOLKSWAGEN      03N 115 562
VOLKSWAGEN      03N115466
VOLKSWAGEN      03N115562
VOLKSWAGEN      3N 115 466 A
VOLKSWAGEN      3N 115 562
VAG      03N115466
VAG      03N115562
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju 1700046 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 1700046 KRAFT AUTOMOTIVE:

Tetiana, Wrocław
2020-07-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
andrzej, Warszawa
2023-05-08
 5/5
Oky
Marek, Łódź
2020-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Kazanów
2020-06-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.