Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Lancia THEMA (834_) 2850 V6 i.e. (834F) (1984.11-1988.09) 150km » 1701582 kraft automotive
wybrany samochód: 
Lancia Thema (834_) 2850 V6 I.e. (834f) (1984.11-1988.09) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju 1701582 KRAFT AUTOMOTIVE

1701582 Filtr oleju KRAFT AUTOMOTIVE
14.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

1701582

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Status produktu: Normalny
Wysokość [mm]92
Średnica wewnętrzna [mm]31
średnica zewnętrzna [mm]71,5
Numer seryjny1701582
Rodzaj filtraWkład filtra
nr EAN5901159077019

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 1701582 KRAFT AUTOMOTIVE

numery OEM:
HONDA      15430-PLZ-D00
ISUZU      8-97223-187-0
OPEL      5650380
OPEL      650300

Zastosowanie Filtr oleju 1701582 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 1701582 KRAFT AUTOMOTIVE:

andrzej, Warszawa
2023-05-08
 5/5
Oky
Tetiana, Wrocław
2020-07-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Kazanów
2020-06-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Łódź
2020-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.