Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mazda 323 F IV (BG) 1.8 16V (BG8S, BG8P) (1989.08-1994.07) 103km » 27726 01 lemförder
wybrany samochód: 
Mazda 323 F Iv (bg) 1.8 16v (bg8s, Bg8p) (1989.08-1994.07) 103km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 27726 01 LEMFÖRDER

27726 01 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny LEMFÖRDER
lemförder 27726 01
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 27726 01
94.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (20 ocen)
numer części:

27726 01

producent:

LEMFÖRDER

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz obu stron
Rozmiar gwintu 1M18x1,5
Rozmiar gwintu 1M14x1,5
Długość [mm]303
nr EAN4047437089235

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 27726 01 LEMFÖRDER

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 303mm) pasuje do: OPEL VECTRA C, VECTRA C GTS, ZAFIRA B, ZAFIRA B/MINIVAN, SAAB 9-3 1.6-3.2 04.02-04.15
numery OEM:
OPEL      16 09 034
OPEL      1603229
OPEL      1603287
OPEL      1603303
OPEL      1603351
OPEL      1603415
OPEL      1603642
OPEL      93172256
OPEL      93186330
OPEL      93187626
OPEL      93189451
OPEL      93191521
OPEL      93191671
OPEL      95507449
VAUXHALL      16 09 034
VAUXHALL      1603229
VAUXHALL      1603351
VAUXHALL      1603415
VAUXHALL      93172256
VAUXHALL      93186330
VAUXHALL      93187626
VAUXHALL      93189451
VAUXHALL      93191521
VAUXHALL      93191671
VAUXHALL      95507449

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 27726 01 LEMFÖRDER w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 27726 01 LEMFÖRDER:

2024-05-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-09-11
 5/5
T
2024-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-09-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-07-03
 5/5
Lemforder bardzo dobra jakość
2023-05-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-05-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-13
 5/5
ok

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Informacje o producencie części zamiennych LEMFÖRDER

 

LEMFÖRDER jest niemiecką firmą produkującą części samochodowe, założoną w 1949 roku. Firma specjalizuje się w produkcji układów zawieszenia, elementów kierowniczych oraz akcesoriów samochodowych. W ciągu lat działalności LEMFÖRDER rozszerzył swoją ofertę o produkty wysokiej jakości, w tym o wysokiej wytrzymałości tuleje wahacza i łożyska kulowe.

Firma posiada wiele zakładów produkcyjnych na całym świecie, w tym w Niemczech, Polsce, Czechach, Meksyku i Chinach. Dzięki swojej szerokiej sieci produkcyjnej, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoje produkty do wielu różnych rynków na całym świecie.

Koncern LEMFÖRDER jest częścią grupy ZF Friedrichshafen AG, która jest jednym z największych na świecie producentów części samochodowych. Dzięki silnej pozycji w branży i inwestycjom w nowe technologie, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoim klientom innowacyjne rozwiązania i produkty wysokiej jakości.

W ostatnich latach LEMFÖRDER intensywnie rozwija swoje produkty i procesy produkcyjne, aby dostosować się do zmieniających się potrzeb rynku i wyzwań związanych z ochroną środowiska. Firma jest zaangażowana w dostarczanie produktów o niskiej emisji CO2 i wysokiej wydajności energetycznej, co pozwala na zmniejszenie negatywnego wpływu na środowisko i zwiększenie efektywności paliwowej.