Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » drążki kierownicze poprzeczne, pojedyncze części » drążek kierowniczy, końcówka drążka, pojedyncze części Iveco DAILY III Platforma / podwozie 29 L 10 (ALJAV1A1, ALJA41AA, ALJA41A1, AHJA64A1,... (2002.09-2006.04) 95km » 29921 01 lemförder
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iii Platforma / Podwozie 29 L 10 (aljav1a1, Alja41aa, Alja41a1, Ahja64a1,... (2002.09-2006.04) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożyskowanie, drążek kierowniczy poprzeczny 29921 01 LEMFÖRDER

29921 01 Łożyskowanie, drążek kierowniczy poprzeczny LEMFÖRDER
lemförder 29921 01
Łożyskowanie, drążek kierowniczy poprzeczny 29921 01
29921 01
26.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (20 ocen)
numer części:

29921 01

producent:

LEMFÖRDER

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna
Strona zabudowygóra
Strona zabudowyz obu stron
Strona zabudowyzewnętrzny
Ilość na oś2
nr EAN4047437096677

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, drążek kierowniczy poprzeczny 29921 01 LEMFÖRDER

Silentblock drążka reakcyjnego tył L/P pasuje do: AUDI A3, Q3, TT, SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, SUPERB II, YETI, VW BEETLE, CC B7, EOS, GOLF PLUS V 1.2-3.6 02.03-07.19
numery OEM:
AUDI      1K0 505 543 A
SEAT      1K0 505 543 A
SKODA      1K0 505 543 A
VOLKSWAGEN      1K0 505 543 A

Zastosowanie Łożyskowanie, drążek kierowniczy poprzeczny 29921 01 LEMFÖRDER w samochodach:

Opinie Klientów o Łożyskowanie, drążek kierowniczy poprzeczny 29921 01 LEMFÖRDER:

2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-09-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-13
 5/5
ok
2024-05-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-05-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-07-03
 5/5
Lemforder bardzo dobra jakość
2024-09-11
 5/5
T
2022-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.
 

Informacje o producencie części zamiennych LEMFÖRDER

 

LEMFÖRDER jest niemiecką firmą produkującą części samochodowe, założoną w 1949 roku. Firma specjalizuje się w produkcji układów zawieszenia, elementów kierowniczych oraz akcesoriów samochodowych. W ciągu lat działalności LEMFÖRDER rozszerzył swoją ofertę o produkty wysokiej jakości, w tym o wysokiej wytrzymałości tuleje wahacza i łożyska kulowe.

Firma posiada wiele zakładów produkcyjnych na całym świecie, w tym w Niemczech, Polsce, Czechach, Meksyku i Chinach. Dzięki swojej szerokiej sieci produkcyjnej, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoje produkty do wielu różnych rynków na całym świecie.

Koncern LEMFÖRDER jest częścią grupy ZF Friedrichshafen AG, która jest jednym z największych na świecie producentów części samochodowych. Dzięki silnej pozycji w branży i inwestycjom w nowe technologie, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoim klientom innowacyjne rozwiązania i produkty wysokiej jakości.

W ostatnich latach LEMFÖRDER intensywnie rozwija swoje produkty i procesy produkcyjne, aby dostosować się do zmieniających się potrzeb rynku i wyzwań związanych z ochroną środowiska. Firma jest zaangażowana w dostarczanie produktów o niskiej emisji CO2 i wysokiej wydajności energetycznej, co pozwala na zmniejszenie negatywnego wpływu na środowisko i zwiększenie efektywności paliwowej.