Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Land Rover RANGE ROVER I 2.4 TD 4x4 (1986.04-1990.12) 106km » 30750 01 lemförder
wybrany samochód: 
Land Rover Range Rover I 2.4 Td 4x4 (1986.04-1990.12) 106km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 30750 01 LEMFÖRDER

30750 01 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny LEMFÖRDER
62.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (20 ocen)
numer części:

30750 01

producent:

LEMFÖRDER

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz obu stron
Rozmiar gwintu 1M14x1,5
Rozmiar gwintu 2M16x1,5
Długość [mm]271
Długość całkowita [mm]306
nr EAN4047437304246

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 30750 01 LEMFÖRDER

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 271/306mm) pasuje do: VOLVO C30, C70 II, S40 II, V40, V50, FORD C-MAX, C-MAX II, FOCUS C-MAX, FOCUS III, FOCUS III/HATCHBACK 1.0-Electric 10.03-
numery OEM:
FORD      1251937
FORD      1510270
FORD      1714484
FORD      1715414
FORD      1780104
FORD      3M51-3L519-AA
FORD      3M51-3L519-AB
FORD      AMAV6C-3280-AA
FORD      AV6C-3L519-AA
FORD      AV6C-3L519-BA
VOLVO      274502
VOLVO      30776283
VOLVO      31201817
VOLVO      31317779

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 30750 01 LEMFÖRDER w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 30750 01 LEMFÖRDER:

Robert, Olsztyn
2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Brzeźnica
2024-09-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Stalowa Wola
2022-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, HIpolitów
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kendel, Warszawa
2023-05-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Gryfino
2024-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Olsztyn
2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PIOTR, WARSZAWA
2024-07-03
 5/5
Lemforder bardzo dobra jakość
Maciej, Warszawa
2020-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Konstantynów Łódzki
2024-05-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Stalowa Wola
2022-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Zielona Góra
2019-12-13
 5/5
ok
Mateusz, HIpolitów
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kielce
2024-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Gryfino
2024-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Warszawa
2020-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kielce
2024-09-11
 5/5
T
Andrzej, ZAWIERCIE
2023-03-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, HIpolitów
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Konstantynów Łódzki
2024-05-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Informacje o producencie części zamiennych LEMFÖRDER

 

LEMFÖRDER jest niemiecką firmą produkującą części samochodowe, założoną w 1949 roku. Firma specjalizuje się w produkcji układów zawieszenia, elementów kierowniczych oraz akcesoriów samochodowych. W ciągu lat działalności LEMFÖRDER rozszerzył swoją ofertę o produkty wysokiej jakości, w tym o wysokiej wytrzymałości tuleje wahacza i łożyska kulowe.

Firma posiada wiele zakładów produkcyjnych na całym świecie, w tym w Niemczech, Polsce, Czechach, Meksyku i Chinach. Dzięki swojej szerokiej sieci produkcyjnej, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoje produkty do wielu różnych rynków na całym świecie.

Koncern LEMFÖRDER jest częścią grupy ZF Friedrichshafen AG, która jest jednym z największych na świecie producentów części samochodowych. Dzięki silnej pozycji w branży i inwestycjom w nowe technologie, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoim klientom innowacyjne rozwiązania i produkty wysokiej jakości.

W ostatnich latach LEMFÖRDER intensywnie rozwija swoje produkty i procesy produkcyjne, aby dostosować się do zmieniających się potrzeb rynku i wyzwań związanych z ochroną środowiska. Firma jest zaangażowana w dostarczanie produktów o niskiej emisji CO2 i wysokiej wydajności energetycznej, co pozwala na zmniejszenie negatywnego wpływu na środowisko i zwiększenie efektywności paliwowej.