Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 31942 01 lemförder

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 31942 01 LEMFÖRDER

31942 01 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego LEMFÖRDER
79.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (14 ocen)
numer części:

31942 01

producent:

LEMFÖRDER

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Gwint wewnętrzny [mm] M18x1,5
Gwint zewn. [mm] M14x2,0
Wymiar stożka [mm] 20
Długość [mm] 114
parzyste numery artykułów 31943 01
nr EAN 4047437321014

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 31942 01 LEMFÖRDER

KOŃCÓWKA DR LEMFORDER 31942 02 LEWA FORD GALAXY,MONDEO IV 07-,S-MAX 06-,LAND ROVER FREELANDER II 06-

Końcówka drążka LEMFÖRDER numer 31942 jest zasadniczym podzespołem wielu współczesnych pojazdów. Część tą można znaleźć w ofercie naszego sklepu w korzystnej cenie. Końcówka drążka 31942 wytwarzany jest w fabrykach LEMFÖRDER przy użyciu najnowocześniejszych technologii i właściwych norm jakości. Wytworzona w zakładach LEMFÖRDER część końcówka drążka 31942 wykonywana jest z wysokiej jakości materiałów na nowoczesnych maszynach i urządzeniach. LEMFÖRDER stosuje wysokie rygory technologiczne aby jego części sprostały wymaganiom uzytkowników aut.
Końcówki drążka produkowany przez LEMFÖRDER jest wzorem do naśladowania dla innych producentów końcówek drążka w Europie. Jakość części dostarczanych przez LEMFÖRDER jest wzorem dla innych producentów dla rynku motoryzacyjnego.
Końcówka drążka 31942 ma zastosowanie do takich aut jak LAND ROVER DISCOVERY II (L318) od 1998.10, FORD COURIER pick-up od 1998.03, VOLVO XC40 (536) od 2017.10 oraz wielu innych modeli aut.
Producent podzespołu o numerze 31942 deklaruje jej właściwe dopasowanie do samochodów LAND ROVER, FORD, VOLVO, jeżeli jednak masz wątpliwości co do prawidłowości doboru, prosimy o kontakt z pracownikami naszego sklepu. W naszym sklepie motoryzacyjnym poza produktem końcówka drążka 31942 LEMFÖRDER znajdziesz wiele innych części producenta LEMFÖRDER. Cena na oferowane części w naszym sklepie należy do najlepszych na rynku.
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 31942 01 LEMFÖRDER w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 31942 01 LEMFÖRDER:

2019-12-13
 5/5
ok
2020-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Informacje o producencie części zamiennych LEMFÖRDER

 

LEMFÖRDER jest niemiecką firmą produkującą części samochodowe, założoną w 1949 roku. Firma specjalizuje się w produkcji układów zawieszenia, elementów kierowniczych oraz akcesoriów samochodowych. W ciągu lat działalności LEMFÖRDER rozszerzył swoją ofertę o produkty wysokiej jakości, w tym o wysokiej wytrzymałości tuleje wahacza i łożyska kulowe.

Firma posiada wiele zakładów produkcyjnych na całym świecie, w tym w Niemczech, Polsce, Czechach, Meksyku i Chinach. Dzięki swojej szerokiej sieci produkcyjnej, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoje produkty do wielu różnych rynków na całym świecie.

Koncern LEMFÖRDER jest częścią grupy ZF Friedrichshafen AG, która jest jednym z największych na świecie producentów części samochodowych. Dzięki silnej pozycji w branży i inwestycjom w nowe technologie, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoim klientom innowacyjne rozwiązania i produkty wysokiej jakości.

W ostatnich latach LEMFÖRDER intensywnie rozwija swoje produkty i procesy produkcyjne, aby dostosować się do zmieniających się potrzeb rynku i wyzwań związanych z ochroną środowiska. Firma jest zaangażowana w dostarczanie produktów o niskiej emisji CO2 i wysokiej wydajności energetycznej, co pozwala na zmniejszenie negatywnego wpływu na środowisko i zwiększenie efektywności paliwowej.