Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 34991 01 lemförder

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 34991 01 LEMFÖRDER

34991 01 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego LEMFÖRDER
59.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (20 ocen)
numer części:

34991 01

producent:

LEMFÖRDER

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Gwint zewn. [mm] M12x1,25
Gwint wewnętrzny [mm] M12x1,25
Długość [mm] 100
nr EAN 4047437366619

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 34991 01 LEMFÖRDER

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: NISSAN ALMERA II 1.5-2.2D 01.00-11.06

LEMFÖRDER jest liderem w Europie produkującym wysokiej klasy końcówki drążka, w tym oglądany końcówka drążka 34991 znajdujące się w ofercie naszego sklepu motoryzacyjnego. Wszystkie końcówki drążka produkowane w fabrykach LEMFÖRDER, także oglądane aktualnie końcówki drążka o numerze 34991, produkowane są w oparciu o surowe normy jakościowe i z zachowaniem wysokich standardów. Produkty firmy LEMFÖRDER charakteryzują się wyjątkowo dużą jakością wykonania, odpornością na przeciążenia oraz trwałością. Specjaliści twierdzą jednoznacznie, że końcówka drążka LEMFÖRDER 34991 najlepiej spełniają oczekiwania odnośnie trwałości i jakości.
Końcówka drążka 34991 ma zastosowanie do samochodu NISSAN NOTE (E11, NE11) od 2005.01 oraz wielu innych modeli aut. Zamówienie odpowiednich końcówek drążka może przysporzyć nieco kłopotów niedoświadczonemu Klientowi. Zdaj się więc na naszą pomoc w sprawdzeniu doboru końcówki drążka 34991 do twojego auta. Dzięki temu nie będziesz musiał zwracać źle wybranych części zamiennych. Końcówek drążka 34991 znajdujące się ofercie naszego sklepu motoryzacyjnego e-autoparts.pl, możesz zamówić na dostawę do paczkomatu, dostawę kurierem lub odebrać w naszym punkcie odbiorów osobistych w Warszawie przy ul. Łodygowej 28G.
numery OEM:
NISSAN      48520-BM425

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 34991 01 LEMFÖRDER w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 34991 01 LEMFÖRDER:

2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-13
 5/5
ok
2024-09-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-05-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-05-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-07-03
 5/5
Lemforder bardzo dobra jakość
2024-09-11
 5/5
T

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Informacje o producencie części zamiennych LEMFÖRDER

 

LEMFÖRDER jest niemiecką firmą produkującą części samochodowe, założoną w 1949 roku. Firma specjalizuje się w produkcji układów zawieszenia, elementów kierowniczych oraz akcesoriów samochodowych. W ciągu lat działalności LEMFÖRDER rozszerzył swoją ofertę o produkty wysokiej jakości, w tym o wysokiej wytrzymałości tuleje wahacza i łożyska kulowe.

Firma posiada wiele zakładów produkcyjnych na całym świecie, w tym w Niemczech, Polsce, Czechach, Meksyku i Chinach. Dzięki swojej szerokiej sieci produkcyjnej, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoje produkty do wielu różnych rynków na całym świecie.

Koncern LEMFÖRDER jest częścią grupy ZF Friedrichshafen AG, która jest jednym z największych na świecie producentów części samochodowych. Dzięki silnej pozycji w branży i inwestycjom w nowe technologie, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoim klientom innowacyjne rozwiązania i produkty wysokiej jakości.

W ostatnich latach LEMFÖRDER intensywnie rozwija swoje produkty i procesy produkcyjne, aby dostosować się do zmieniających się potrzeb rynku i wyzwań związanych z ochroną środowiska. Firma jest zaangażowana w dostarczanie produktów o niskiej emisji CO2 i wysokiej wydajności energetycznej, co pozwala na zmniejszenie negatywnego wpływu na środowisko i zwiększenie efektywności paliwowej.