Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 35289 01 lemförder

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 35289 01 LEMFÖRDER

35289 01 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego LEMFÖRDER
 

    Ocena:
5/5 (14 ocen)
numer części:

35289 01

producent:

LEMFÖRDER

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
Rodzaj mocowania wiszący
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar gwintu 1 M14x1,5
Długość [mm] 139
parzyste numery artykułów 35290 01
nr EAN 4047437372214

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 35289 01 LEMFÖRDER

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: OPEL MERIVA B 1.3D-1.7D 06.10-03.17

Oglądana aktualnie część zamienna znanej firmy produkującej podzespoły samochodowe LEMFÖRDER o numerze 35289 przyporządkowana jest do kategorii końcówka drążka naszego sklepu motoryzacyjnego. Końcówka drążka 35289 to jednen z podstawowych podzespołów wielu modeli współczesnych samochodów. Producent LEMFÖRDER gwarantuje, że dzięki użytym technologiom wytwarzania oraz wysokim normom jakości, wszystkie produkowane przez nich części, podobnie jak końcówki drążka o numerze 35289, spełniają oczekiwania użytkowników.
Końcówka drążka LEMFÖRDER 35289 charakteryzuje bardzo dobra jakość wykonania, trwałość i odporność na uszkodzenie. Końcówki drążka produkowany przez LEMFÖRDER jest wzorem do naśladowania dla innych producentów części zamiennych w Europie. Jakość produktów pochodzących z fabryk LEMFÖRDER może być przykładem dla innych dostawców dla rynku motoryzacyjnego.
Końcówka drążka 35289 ma zastosowanie do samochodu OPEL ASTRA G liftback (T98) od 1998.02 oraz wielu innych modeli aut.
Producent przeglądanej w tym momencie części końcówka drążka 35289 dopasował ją do samochodów marki OPEL. Może się jednak zdarzyć, że potrzebna będzie pomoc sprzedawców naszego sklepu aby zweryfikować dopasowanie końcówki drążka 35289 do twojego samochodu.
LEMFÖRDER 35289 to dobry wybór przy wymianie tej części w swoim aucie ze względu na korzystny stosunek cena-jakość oraz uproszczoną procedurę reklamacyjną stosowaną przez producenta auto części firmę LEMFÖRDER.
numery OEM:
OPEL      16 09 013
OPEL      93196780
VAUXHALL      16 09 013
VAUXHALL      93196780

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 35289 01 LEMFÖRDER w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 35289 01 LEMFÖRDER:

2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-13
 5/5
ok
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Informacje o producencie części zamiennych LEMFÖRDER

 

LEMFÖRDER jest niemiecką firmą produkującą części samochodowe, założoną w 1949 roku. Firma specjalizuje się w produkcji układów zawieszenia, elementów kierowniczych oraz akcesoriów samochodowych. W ciągu lat działalności LEMFÖRDER rozszerzył swoją ofertę o produkty wysokiej jakości, w tym o wysokiej wytrzymałości tuleje wahacza i łożyska kulowe.

Firma posiada wiele zakładów produkcyjnych na całym świecie, w tym w Niemczech, Polsce, Czechach, Meksyku i Chinach. Dzięki swojej szerokiej sieci produkcyjnej, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoje produkty do wielu różnych rynków na całym świecie.

Koncern LEMFÖRDER jest częścią grupy ZF Friedrichshafen AG, która jest jednym z największych na świecie producentów części samochodowych. Dzięki silnej pozycji w branży i inwestycjom w nowe technologie, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoim klientom innowacyjne rozwiązania i produkty wysokiej jakości.

W ostatnich latach LEMFÖRDER intensywnie rozwija swoje produkty i procesy produkcyjne, aby dostosować się do zmieniających się potrzeb rynku i wyzwań związanych z ochroną środowiska. Firma jest zaangażowana w dostarczanie produktów o niskiej emisji CO2 i wysokiej wydajności energetycznej, co pozwala na zmniejszenie negatywnego wpływu na środowisko i zwiększenie efektywności paliwowej.