Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 37190 01 lemförder

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 37190 01 LEMFÖRDER

37190 01 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego LEMFÖRDER
81.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (14 ocen)
numer części:

37190 01

producent:

LEMFÖRDER

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z prawej
Wymiar gwintu M10x1,25
Gwint wewnętrzny [mm] M14x1,5
nr EAN 4047437419001

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 37190 01 LEMFÖRDER

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: DS DS 3; CITROEN C3 II, DS3 1.0-1.6D 09.09-

LEMFÖRDER jest uznanym producentem wytwarzającym wysokiej klasy końcówki drążka, w tym oglądany końcówka drążka 37190 oferowany w sprzedaży przez nasz sklep.
Końcówka drążka 37190 produkowany jest w fabrykach LEMFÖRDER przy zastosowaniu najnowocześniejszych technologii i właściwych norm jakości.
Produkowana przez LEMFÖRDER część końcówka drążka 37190 wykonywana jest z najlepszych materiałów na nowoczesnych urządzeniach i maszynach. LEMFÖRDER stosuje wysokie rygory technologiczne aby jego części sprostały wymaganiom uzytkowników aut. Niezależne badania znawców techniki samochodowej potwierdzają, że końcówki drążka LEMFÖRDER 37190 sprawdzają się w ekstremalnych warunkach eksploatacyjnych, a niezawodność tej części stanowi punkt odniesienia dla konkurencji z branży samochodowej.
Końcówka drążka 37190 ma zastosowanie do samochodu CITROËN JUMPER platforma / podwozie od 2006.04 oraz wielu innych modeli aut. Wykonawca części o indeksie 37190 deklaruje jej właściwe dopasowanie do samochodów CITROËN, niemniej jednak jeżeli masz wątpliwości co do prawidłowości doboru, prosimy o kontakt z pracownikami naszego sklepu.
W naszym sklepie motoryzacyjnym oprócz końcówek drążka 37190 oferujemy także inne części prodcenta LEMFÖRDER. Wszystkie części tego producenta możemy zaproponować w dobrych cenach i szybkiej dostawie na terenie Polski i państw Unii Europejskiej. Końcówek drążka 37190 możesz po złożeniu zamówienia odebraćnaszym punkcie odbiorów osobistych w Warszawie przy ulicy Łodygowej 28G.
numery OEM:
CITROËN      16 109 362 80
CITROËN      3817 91
PEUGEOT      3817 91

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 37190 01 LEMFÖRDER w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 37190 01 LEMFÖRDER:

2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-13
 5/5
ok
2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Informacje o producencie części zamiennych LEMFÖRDER

 

LEMFÖRDER jest niemiecką firmą produkującą części samochodowe, założoną w 1949 roku. Firma specjalizuje się w produkcji układów zawieszenia, elementów kierowniczych oraz akcesoriów samochodowych. W ciągu lat działalności LEMFÖRDER rozszerzył swoją ofertę o produkty wysokiej jakości, w tym o wysokiej wytrzymałości tuleje wahacza i łożyska kulowe.

Firma posiada wiele zakładów produkcyjnych na całym świecie, w tym w Niemczech, Polsce, Czechach, Meksyku i Chinach. Dzięki swojej szerokiej sieci produkcyjnej, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoje produkty do wielu różnych rynków na całym świecie.

Koncern LEMFÖRDER jest częścią grupy ZF Friedrichshafen AG, która jest jednym z największych na świecie producentów części samochodowych. Dzięki silnej pozycji w branży i inwestycjom w nowe technologie, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoim klientom innowacyjne rozwiązania i produkty wysokiej jakości.

W ostatnich latach LEMFÖRDER intensywnie rozwija swoje produkty i procesy produkcyjne, aby dostosować się do zmieniających się potrzeb rynku i wyzwań związanych z ochroną środowiska. Firma jest zaangażowana w dostarczanie produktów o niskiej emisji CO2 i wysokiej wydajności energetycznej, co pozwala na zmniejszenie negatywnego wpływu na środowisko i zwiększenie efektywności paliwowej.