Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 39375 01 lemförder

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 39375 01 LEMFÖRDER

39375 01 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego LEMFÖRDER
37.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (14 ocen)
numer części:

39375 01

producent:

LEMFÖRDER

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z prawej
Strona zabudowy zewnętrzny
parzyste numery artykułów 39374 01
nr EAN 4047437484313

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 39375 01 LEMFÖRDER

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: FIAT DOBLO, DOBLO CARGO; OPEL COMBO TOUR, COMBO/MINIVAN 1.3D-2.0D 01.10-

Prezentowana aktualnie część samochodowa znanego producenta LEMFÖRDER o numerze 39375 z kategorii końcówka drążka naszego sklepu motoryzacyjnego. Końcówka drążka 39375 to jednen z podstawowych podzespołów wielu modeli nowoczesnych samochodów. Wszystkie auto części wytwarzane przez LEMFÖRDER spełniają wysokie normy jakości przewidziane dla produktów tej klasy. Długie przebiegi pomiędzy naprawami, jakimi charakteryzuje się końcówka drążka 39375, to efekt wyjątkowych starań producenta LEMFÖRDER w zakresie jakości wykonania i zastosowania wysokiej jakości surowców przy produkcji. Opinie użytkowników o prezentowanym wyrobie - końcówka drążka LEMFÖRDER 39375 potwierdzają ich wysoką jakość i walory użytkowe.
Końcówka drążka 39375 ma zastosowanie do samochodu FIAT PUNTO (188_) od 1999.09 oraz wielu innych modeli aut.
Producent aktualnie oglądanej części końcówka drążka 39375 dopasował jej zastosowanie do samochodów marki FIAT. Może jednak zajść sytuacja, że niezbędna będzie pomoc konsultantów naszego sklepu online aby sprawdzić dopasowanie końcówki drążka 39375 do posiadanego auta. LEMFÖRDER 39375 to bardzo dobra decyzja zakupowa przy wymianie tej części w samochodzie ze względu na bardzo dobry stosunek cena-jakość oraz bezproblemową procedurę reklamacyjną stosowaną przez producenta części firmę LEMFÖRDER.
numery OEM:
FIAT      77365224
OPEL      16 09 193
OPEL      95512977
VAUXHALL      16 09 193
VAUXHALL      95512977
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 39375 01 LEMFÖRDER w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 39375 01 LEMFÖRDER:

2024-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-13
 5/5
ok
2022-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Informacje o producencie części zamiennych LEMFÖRDER

 

LEMFÖRDER jest niemiecką firmą produkującą części samochodowe, założoną w 1949 roku. Firma specjalizuje się w produkcji układów zawieszenia, elementów kierowniczych oraz akcesoriów samochodowych. W ciągu lat działalności LEMFÖRDER rozszerzył swoją ofertę o produkty wysokiej jakości, w tym o wysokiej wytrzymałości tuleje wahacza i łożyska kulowe.

Firma posiada wiele zakładów produkcyjnych na całym świecie, w tym w Niemczech, Polsce, Czechach, Meksyku i Chinach. Dzięki swojej szerokiej sieci produkcyjnej, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoje produkty do wielu różnych rynków na całym świecie.

Koncern LEMFÖRDER jest częścią grupy ZF Friedrichshafen AG, która jest jednym z największych na świecie producentów części samochodowych. Dzięki silnej pozycji w branży i inwestycjom w nowe technologie, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoim klientom innowacyjne rozwiązania i produkty wysokiej jakości.

W ostatnich latach LEMFÖRDER intensywnie rozwija swoje produkty i procesy produkcyjne, aby dostosować się do zmieniających się potrzeb rynku i wyzwań związanych z ochroną środowiska. Firma jest zaangażowana w dostarczanie produktów o niskiej emisji CO2 i wysokiej wydajności energetycznej, co pozwala na zmniejszenie negatywnego wpływu na środowisko i zwiększenie efektywności paliwowej.