Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Volkswagen LT 28-46 II Platforma / podwozie (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM) 2.3 (1996.06-2006.07) 143km » 152071760882 magneti marelli
wybrany samochód: 
Volkswagen Lt 28-46 Ii Platforma / Podwozie (2dc, 2df, 2dg, 2dl, 2dm) 2.3 (1996.06-2006.07) 143km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju 152071760882 MAGNETI MARELLI

152071760882 Filtr oleju MAGNETI MARELLI
21.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

154065644620, 71760882

numer części:

152071760882

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Wysokość [mm]152
Rodzaj filtraWkład filtra
Średnica 1 [mm]31,5
Średnica 2 [mm]31,5
średnica zewnętrzna [mm]65
nr EAN8001063522425

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 152071760882 MAGNETI MARELLI

Filtr oleju pasuje do: BMW 3 (E46), 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92), 3 (E93), 5 (E60), 5 (E61), 6 (E63), 6 (E64), 7 (E65, E66, E67), X3 (E83), X5 (E53), X5 (E70), X6 (E71, E72) 2.5D/3.0D 10.99-12.13
numery OEM:
BMW      11427788454
BMW      11427788460
BMW      11427788461
BMW      11428513377
BMW      11428513378

Zastosowanie Filtr oleju 152071760882 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 152071760882 MAGNETI MARELLI:

2022-08-28
 5/5
pasuje

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.