Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu » 519780069901 magneti marelli

Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\", PB 519780069901 MAGNETI MARELLI

519780069901 Obudowa, pompa paliwowa \\\"żyroskopowa\\\", PB MAGNETI MARELLI
333.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

SUA507

numer części:

519780069901

producent:

MAGNETI MARELLI

Wydatek [l/h] 65
Natężenie prądu [A] 7
Tryb pracy elektryczny
Napięcie na wejściu [V] 12
Układ wtryskowy Wtrysk wielopunktowy (MPI)
Rodzaj paliwa benzyna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pompą wymuszającą
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z filtrem wstępnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez czujnika poziomu paliwa
Ciśnienie robocze [bar] 3,5
nr EAN 8001063189277

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\", PB 519780069901 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (w obudowie) pasuje do: MERCEDES A (W168); DAEWOO TACUMA / REZZO; OPEL AGILA, ASTRA F, ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, CORSA B, CORSA B/HATCHBACK, OMEGA B, TIGRA 1.0-2.5 03.93-07.09
numery OEM:
OPEL      0815038
OPEL      0815051
OPEL      090442321
OPEL      815019
OPEL      815037
OPEL      815038
OPEL      815051

Zastosowanie Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\", PB 519780069901 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.