Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Iveco S-WAY AT440S46TP (2019-???) 460km » 940038526010 magneti marelli
wybrany samochód: 
Iveco S-way At440s46tp (2019-???) 460km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Jednostka sterująca, układ zapłonowy 940038526010 MAGNETI MARELLI

940038526010 Jednostka sterująca, układ zapłonowy MAGNETI MARELLI
magneti marelli 940038526010
Jednostka sterująca, układ zapłonowy 940038526010
93.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

940038526

numer części:

940038526010

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
nr EAN8001063188959

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Jednostka sterująca, układ zapłonowy 940038526010 MAGNETI MARELLI

Moduł zapłonowy (7 pin) pasuje do: OPEL ASCONA C, ASTRA F, ASTRA F/KOMBI, CORSA A, CORSA A TR, CORSA A/HATCHBACK, KADETT E, KADETT E/KOMBI, VECTRA A 1.3/1.6 09.82-09.98
numery OEM:
ISUZU      8-01979-571-0
ISUZU      8-16140-049-0
OPEL      10482824
OPEL      1211582
OPEL      1211591
OPEL      1237504
OPEL      16140049
OPEL      16158829
OPEL      16410049
OPEL      1977958
OPEL      1979107
OPEL      1979571
OPEL      1985342
OPEL      6237753

Zastosowanie Jednostka sterująca, układ zapłonowy 940038526010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Jednostka sterująca, układ zapłonowy 940038526010 MAGNETI MARELLI:

Mariusz, Wołomin
2020-02-24
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
Maciej, Poniec
2024-04-17
 5/5
wyglada na oryginał
Dariusz, Biała Podlaska
2024-12-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Wrocław
2023-04-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.