Rodzaj filtra | Filtr przykręcany | |
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego | LS 9 | |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 62 | |
Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 71 | |
Wysokość [mm] | 69 | |
Wymiar gwintu | 3/4-16 UNF | |
średnica zewnętrzna [mm] | 93 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zaworem zwrotnym | |
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar] | 1,2 | |
nr EAN | 4011558708313 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr W 914/2 (10) MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH
CITROËN | MLS 000-144 A | |
DAF | 0224788 | |
FIAT | 5951891 | |
FIAT | 7032389 | |
FORD | 1498 018 | |
FORD | 1641 158 | |
FORD | 2167 934 | |
FORD | 5005 097 | |
FORD | 5005 805 | |
FORD | 5006 946 | |
FORD | 5012 035 | |
FORD | 5012 040 | |
FORD | 5013 146 | |
FORD | 5024 424 | |
FORD | 6063 340 | |
FORD | A 700 X 6714 EA | |
LADA | 2105-0101-200-500 | |
LADA | 2105-1012-005 | |
LADA | 2105-1012-005-01 | |
LADA | 2108-1012-005 | |
LADA | 2108-1012-005-07 | |
LADA | 21080-1012005-00 | |
LADA | 21080-1012005-08 | |
PEUGEOT | 1109 A0 | |
RENAULT | 08 55 823 800 | |
RENAULT | 77 00 538 153 | |
RENAULT | 77 00 542 086 | |
RENAULT | 77 00 542 286 | |
RENAULT | 77 00 545 868 | |
RENAULT | 77 00 553 733 | |
RENAULT | 77 00 634 818 | |
RENAULT | 77 00 638 670 | |
RENAULT | 77 00 646 761 | |
RENAULT | 77 00 651 432 | |
RENAULT | 77 00 673 219 | |
RENAULT | 77 01 031 111 | |
RENAULT | 77 01 348 023 | |
RENAULT | 77 01 348 107 | |
RENAULT | 77 01 365 661 | |
RENAULT | 77 01 415 049 | |
RENAULT | 77 01 638 670 | |
VOLVO | 7897321 | |
VOLVO | 897321 |
Zastosowanie Filtr W 914/2 (10) MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr W 914/2 (10) MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.
Producent filtrów samochodowych, firma Mann+Hummel powstała w pierwszej połowei XX wieku i obecnie jest producentem dostarczającym filtry powietrza, filtry oleju, filtry paliwa oraz filtry kabinowe do większości znanym marek samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych.
Mann+Hummel w trakcie swojej ekspansji włączała do swoich zasobów lokalnych producentów filtrów do samochodów, miedzy innymi polskiego Filtrona, którego jest właścicielem.
Wytwarzane w zakładach Mann+Hummel filtry cieszą się uznaniem mechaników samochodowych oraz posiadaczy samochodów na całym świecie. Filtry Mann łączą fachową wiedzę i doświadczenie w szerokiej ofercie klasy OE
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020