Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 130293 maxgear

CEWKA ZAPŁONOWA BMW 3 E36 1,8 93- 130293 MAXGEAR

130293 CEWKA ZAPŁONOWA BMW 3 E36 1,8 93- MAXGEAR
maxgear 130293
CEWKA ZAPŁONOWA BMW 3 E36 1,8 93- 130293
66.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek: >10 szt.

    Ocena:
numer części:

130293

dostawca:

MAXGEAR

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CEWKA ZAPŁONOWA BMW 3 E36 1,8 93- 130293 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA BMW 3 E36 1,8 93-

CEWKA ZAPŁONOWA BMW 3 E36 1,8 93- 130293 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE CEWKA ZAPŁONOWA BMW 3 E36 1,8 93- 130293 producenta MAXGEAR

BMW

1703359, 1720166, 1726176, 1726177, 1726178, 1726178B, 1730765, 1731134B, 1731178B, 1734468, 1748394, 1777666, 12131402440, 12131402713, 12131703359, 12131720166, 12131726176, 12131726177, 12131726178, 12131729842, 12131730765, 12131731134, 12131731884, 12131734468, 12131748394, 12131748395, 12131777666, 12137599218, 12137703359, 12139066468, 7599218

numery OEM:
BMW      1 703 359
BMW      1 720 166
BMW      1 726 176
BMW      1 726 177
BMW      1 726 178
BMW      1 726 178 B
BMW      1 730 765
BMW      1 731 134 B
BMW      1 731 178 B
BMW      1 734 468
BMW      1 748 394
BMW      1 777 666
BMW      12 13 1 402 440
BMW      12 13 1 402 713
BMW      12 13 1 703 359
BMW      12 13 1 720 166
BMW      12 13 1 726 176
BMW      12 13 1 726 177
BMW      12 13 1 726 178
BMW      12 13 1 729 842
BMW      12 13 1 730 765
BMW      12 13 1 731 134
BMW      12 13 1 731 884
BMW      12 13 1 734 468
BMW      12 13 1 748 394
BMW      12 13 1 748 395
BMW      12 13 1 777 666
BMW      12 13 7 599 218
BMW      12 13 7 703 359
BMW      12 13 9 066 468
BMW      7 599 218
TESLA      CL601

Zastosowanie CEWKA ZAPŁONOWA BMW 3 E36 1,8 93- 130293 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.