Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » 18-0229 maxgear

Dodatkowa pompa wodna 18-0229 MAXGEAR

18-0229 Dodatkowa pompa wodna MAXGEAR
111.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

18-0229

producent:

MAXGEAR

Tryb pracy elektryczny
Napięcie znamionowe [V] 12
Ciśnienie robocze [bar] 0,1
Wydatek [l/h] 500
nr EAN 5901619505892

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dodatkowa pompa wodna 18-0229 MAXGEAR

POMPA WSPOMAGAJąCA OBIEG WODY VW

Dodatkowa pompa wodna 18-0229 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Dodatkowa pompa wodna 18-0229 producenta MAXGEAR

VOLKSWAGEN

251965561B

FORD

1040347, 92VW8502AA, 95VW8502AA, 95VW8502BA

SEAT

251965561B

MERCEDES-BENZ

0012012000, A0012012000

numery OEM:
FORD      1040347
FORD      92VW 8502 AA
FORD      95VW 8502 AA
FORD      95VW 8502 BA
MERCEDES-BENZ      001 201 20 00
MERCEDES-BENZ      A 001 201 20 00
SEAT      251 965 561 B
VOLKSWAGEN      251 965 561 B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Dodatkowa pompa wodna 18-0229 MAXGEAR w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.