Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ciśnienie robocze [bar] | 0,1 |
Wydatek [l/h] | 850 |
nr EAN | 5902659731449 |
Dodatkowe informacje o produkcie Dodatkowa pompa wodna 18-0274 MAXGEAR
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
360 Spider, 360, 550 BARCHETTA, 612 SCAGLIETTI, ENZO FERRARI, F430, F430 Spider
90448286, 90509271
654603
FIAT | 65460300 | |
GMC | 10438993 | |
OPEL | 90448286 | |
OPEL | 90509271 | |
SAAB | 90448286 | |
VAUXHALL | 90509271 | |
VOLKSWAGEN | 8E0 261 431 | |
CHEVROLET | 10 438 993 | |
FERRARI | 654603 | |
MASERATI | 654603 | |
CADILLAC | 10438993 | |
CADILLAC | 90509271 |
Zastosowanie Dodatkowa pompa wodna 18-0274 MAXGEAR w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.