Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 350 (207.456) (2010.03-2011.12) 272km » 18-0395 maxgear
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Klasa E Kabriolet (a207) E 350 (207.456) (2010.03-2011.12) 272km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia 18-0395 MAXGEAR

18-0395 Termostat układu chłodzenia MAXGEAR
121.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

18-0395

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
nr EAN5901619547915

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 18-0395 MAXGEAR

TERMOSTAT FORD 83C MONDEO 04- 2,0TDCI
numery OEM:
CITROËN      1336AS
CITROËN      9682141580
CITROËN      98 036 487
CITROËN      9803648780
FIAT      9682141580
FIAT      9803648780
FORD      1 838 288
FORD      1681993
FORD      1779760
FORD      9M5Q-8A586-AC
FORD      9M5Q8A586AA
FORD      9M5Q8A586AB
PEUGEOT      1336AS
PEUGEOT      9682141580
PEUGEOT      9803648780
TOYOTA      SU001A2479
VOLVO      30735589

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 18-0395 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 18-0395 MAXGEAR:

Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Warszawa
2021-01-11
 5/5
Produkt zgodny z zamówieniem. Cena bardzo dobra.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.